Inlägg från: Majskorn |Visa alla inlägg
  • Majskorn

Magbilder till tråden "Januaribebis 2012"

Lägger bara in på favoriter :) Lägger in bild på magen i v 10 ungefär :)

• Majskorn

Ok jag tar första steget då hahaha måste ju ha nåt att jämföra med också Flört hoppas det fylls på snart :)

V5 lite lite svullen :)

V7 vist börjar det bukta ut lite men tror inte de e så mkt bebis utan mest tarmar och lite fett hahahaha :)

• Majskorn
    Syoss skrev 2011-05-17 12:05:33 följande:

Majskorn: Vilken skillnad på bara 2 veckor :P även om det mest är svullnad och tarmar och sånt så synd det ju att du är gravid^^ Jag går in i v.6 imorrn men det är så svårt att se om det syns nått eller inte :P

ja fast med kläder på och om man inte vet nåt så ser jag bara lönnfet ut hahahaha...alla kläder sitter åt och jag känner mig som svullo :(
  • Majskorn
    LillaEko skrev 2011-05-17 14:50:26 följande:
    Majskorn: jag vet precis vad du menar. Känner mig allmänt super degig.
    Vi ska på hajk med våra elever tors-fre.
    Tanken är bad på tors em och håller nu tummarna för att "min" elev ska få tjej-vecka eller något. Jobbar inom särskolan. Är ju så svullen på em så kommer inte kunna dölja det i badkläderna.
    åh va jobbigt hahahaha, jag hoppas magen kommer snabbt så man börjar få frågan istället för snea blickar...åh lilla mirakel där inne...så glad och så orolig på samma gång...väx nu för fan och bli stor och stark så ses vi i januari! Hjärta
  • Majskorn
    Majskorn skrev 2011-05-16 12:59:42 följande:
    Ok jag tar första steget då hahaha måste ju ha nåt att jämföra med också Flört hoppas det fylls på snart :)

V5 lite lite svullen :)

V7 vist börjar det bukta ut lite men tror inte de e så mkt bebis utan mest tarmar och lite fett hahahaha :)

v5 och v6 här....första bilden ser ut ungefär som när jag är icke gravid...
  • Majskorn

nä jag e bara fet...är så svullen...tror inte de e bebis som syns än då h*n bara är 12 mm :) titta så sööööt mkt lik sin pappa hahahaha

• Majskorn

Tack syoss men det kommer ju

Lufsan: Vilka menar du? är typ från 3-pack på H&M

• Majskorn
    Alltochinget skrev 2011-06-16 09:23:24 följande:
    Ni som lagt ut bilder, är bilden tagen på morgonen/förmiddagen eller på eftermiddag/kvällen? Det är nämligen väldigt stor skillnad på min mage på morgonen och kvällen. Men antar att det är morgonens mage man får gå efter? Tungan ute Undrar om era magar är putiga även på morgonen?
    Mina e tagna på morgonen eller mitt på dagen....har en från kvällen bara för att visa hur en kvällsmage kan se ut...men den e hemsk hahahaha :)
Svar på tråden Magbilder till tråden "Januaribebis 2012"