Inlägg från: Majskorn |Visa alla inlägg
  • Majskorn

Magbilder till tråden "Januaribebis 2012"

Alltochinget skrev 2011-06-16 09:54:48 följande:

Här är min mage 8+0. Händer inte mycket här inte, men nån gång måste man ju börja Glad
    Det kommer säga "PLOPP" bokstavligen när den väl kommer :)
  • Majskorn

vilka fina magar, min mage e lika stor som i v 8 ungefär men börjar bli hård nu =) Kommer bild senare då jag e på semester nu och de e jobbigt att upploada med mobilt internet som går sjuuuuukt långsamt

• Majskorn

min mage e fortfarande lika stor som i typ v 8...undrar om den ens växer alls :/

Alla har jättefina magar!

• Majskorn
    Prinzessan skrev 2011-08-08 12:58:22 följande:
    Vilka härliga magar vi alla börjar få! :) Här kommer mina från vecka 19. Har börjat känna sparkar tror jag. Det blev lite liv i magen när vi satt på suroundsystemet när vi skulle kolla på film :D

Fin klänning och superfin mage =) Jag har en likadan klänning som jag fotade min v13 i =) 
  • Majskorn
    Prinzessan skrev 2011-08-09 10:38:51 följande:
    Tack vad snällt av dej! Ja den klänningen är fin, det börjar ju bli lite lamt i garderoben med kläder man kan ha nu :( Har 2 gravidbyxor,, men jag får vänta med dem lite för de är lite stora ännu å varma. Köpte en mysig fleecejacka en lång med knappar, men det fick bli en Large hehe jag som har small annars :D

Haha ja allt börjar kännas trångt...tacka gud för gamla leggings med trasig resår Tänkte ut på mammashopping efter RUL om 10 dagar...har ett par mammajeans från H&M, snygga men varma så det får vänta en stund :) men den där klänningen e jättefin och sitter så bra när man har en bubbla på magen
  • Majskorn

v. 18 (17+5) senare på kvällen fick min skeptiska make en riktig känga på handen då han kände bebis för första gången (han trodde inte man kunde känna så mkt så tidigt) mkt rolig bild, glad att jag lyckats få den!

Svar på tråden Magbilder till tråden "Januaribebis 2012"