Inlägg från: Majskorn |Visa alla inlägg
  • Majskorn

Magbilder till tråden "Januaribebis 2012"

tycker inte min mage växer så mkt just nu men det kommer väl en spurt snart igen....lägger upp en efter helgen iaf, då är det v 30 :)

• Majskorn

Tog andra SF-måttet igår...jag följer kurvan precis (25+0=25, 29+0=27) får se vart det ligger nästa gång om 2 veckor! :)

• Majskorn

v.30 (29+2) Tycker inte den växer så mycket men den ser olika ut varje dag haha....idag var den nästan lite spetsig...

• Majskorn
    Sindie skrev 2011-11-02 13:14:41 följande:

Lilla magen i vecka 29:)
    Åh så fin gumman! Vilka bomber du har fått hahaha...säger jag, fröken stortutt själv!
  • Majskorn

Mina har nog också växt typ 2 storlekar...sitter här med en 75F BH som inte riktigt sitter som den ska...vägrar köpa G eller H så det får bli ammningsbh sen ist isf!

• Majskorn

åh lycko dig elison! jag minns när jag hade min C-kupa och ville ha mindre...sen fortsatte dom bara växa har nu normalt en stor E eller liten F beroende på form på BHn och funderar seriöst på att förminska dem efter grav (om det inte sköter sig själv)

• Majskorn
    MillaN o LillaN skrev 2011-11-10 16:53:47 följande:

För att vara en bildtråd är det mycket text här....

vecka 32, 31+0

Folk kanske har nåt att säga :)
  • Majskorn

En tjockis på tjocken v 30+5 :)

Pratet handlar ju om bilder...ser inget problem i om det pratas lite, prattråden är dessutom överöst av babbel så det är svårt att hänga med och man kanske inte har nåt att säga om SD eller div klädinköp etc ...jobbigt att kommentera bilder i prattråden då det försvinner på en halv sekund av allt babbel...
  • Majskorn
    mia1986 skrev 2011-11-12 07:16:27 följande:
    Majskorn: va din mage växt sen jag såg en bild på din mage senast jättefin! Håller med dig, självklart är det mycket lättare och smidigare att kommentera i denna tråd till bilderna än att behöva gå in i prattråden, där skrivs så otroligt mycket varje dag så risken är stor att man missar det som är skrivet till sig själv.
    haha ja jag tycker den växer lite till coh från, vet inte när du såg den sist men det känns som detta har varit en spurtvecka :) Jag tror att liten har växt också, det är kanske mkt tryck och sträck inne i magen och inte lika buffigt som innan...får se vad bm säger på måndag :) Vart har du din mage då??
  • Majskorn
    Frökenolson skrev 2011-12-03 14:49:26 följande:
    Skönt att se en uppdatering från dig, tänkte häromdagen att jag inte sett något inlägg på ett tag, hur går det med liten, sparkas/bökas det för fullt...?

Ja min lilla ninja ligger aldrig still känns det som...är dock nte lika knuffigt som innan men jag känner ju rörelser konstant och det pekar ut nåt nästan jämt :)  men det är bara mysigt! Mindre mysigt är att jag svullnat i händer och fötter....riktigt jobbigt :( Idag har jag haft typ "mensvärk" sen jag vaknade...och lite sd emellanåt...det är väl det jobbiga kvar nu, samtidigt som man väntar och längtar så hoppas jag att liten stannar där inne till nyår!
  • Majskorn

Nu börjar hela jag svullna...hooters-linnet sitter som det ska...sjukt sexig! v 34+5

• Majskorn

jag har typ inga sd längre men känner hur bebis borrar ner sig i beckenet....hoppas det är fixerat nästa vecka hos bm :)

Frökenolson: du sa att man bär flickor lågt...alla säger att jag har en pojkmage men den e ju superlåg...vet inte heller vad som gömmer sig där inne men jag tror på pojke och mannen tror flicka... 

• Majskorn

Lägger in en v19 bild bara för att visa...jag tyckte att jag hade jättemage då...jämför med dagens så e den ju ett skämt, syns absolut ingenting!!

Och dagens mage v 40 (39+0) fick även med den där snygga dubbelhakan också...den bjuder jag på!

Svar på tråden Magbilder till tråden "Januaribebis 2012"