Inlägg från: Frökenolson |Visa alla inlägg
  • Frökenolson

Magbilder till tråden "Januaribebis 2012"

C R skrev 2011-07-19 19:26:09 följande:

V 16 o känns nästan som magen blivit mindre.
    jättefin, gå ju inte att ta miste på att du är gravid ;)
  • Frökenolson
    chicopico skrev 2011-07-22 20:57:00 följande:
    v.14+4         Går inte att dölja alls längre.....
    nej det kan jag förstå, så där ser jag ungerfär ut ikväll, men brukar inte se ut så på morgonen.. och jag väntar första barnet... Fin  mage du har!
  • Frökenolson
    Majskorn skrev 2011-07-24 13:42:32 följande:
    15+2 ser typ bara ut som jag ätit en portion för mkt...

nej visst syns det allt! give it time nu smäller det snart och magen bara växer fort!
  • Frökenolson
    roxylady skrev 2011-07-25 16:11:33 följande:

Har en pytte nu i v13+6. Vet dock inte hur mkt som egentlige är bebis. Men nu ser jag ut såhär dygnet runt.. och inte bara på kvällen.

Men det syns ju visst på dej, du har ju varit så orolig att det inte syntes! =) Mysigt!
  • Frökenolson
    doriah skrev 2011-08-08 21:05:39 följande:
    Värsta magen...v 18+5.
    Fin mage!
    Ser att din ena dotter heter Lovis, det är vi också inne på om det skulle blir en tjej.
    Elsa vill jag med men inte sambon, min faster hette det och jag tycker det är fint!
  • Frökenolson
    doriah skrev 2011-08-08 21:29:47 följande:
    Tack, känner mig dock som en flodhäst...redan

Soligdå gillar vi samma namn - vad har ni för killnamn? (letar inspiration!)
    Jag ville ha Nathanael eller Gabriel, det vill verkligen inte sambon.
    Jag kallar liten magen för Abbe, och det skulle jag vilja ha på en pojke.. sambon är mindre säker på det..
    Annars har vi Adrian och Eddie på förslag men jag vet inte om jag egentligen vill ha någon av dem.
    En abbe och en lovis skulle vara fint tycker jag, om man skulle få en av varje.. men vi får väl se, kanske inte passa i något av namnen när liten kommer ut..
  • Frökenolson
    doriah skrev 2011-08-08 21:40:26 följande:
    Åh - Abbe gillar jag också men maneländet är svårövertaladFlört Nej, så var det med vår Lovis...hon skulle heta Irma eller Inez men det passade henne inte...
    att dom däringa karlarna måste få vara med och bestämma Tungan ute 
Svar på tråden Magbilder till tråden "Januaribebis 2012"