Inlägg från: Frökenolson |Visa alla inlägg
  • Frökenolson

Magbilder till tråden "Januaribebis 2012"

LillaEko skrev 2011-10-30 20:00:49 följande:
    Ska du den 14/11 till Bm? Jag med :)

Ska dit den 7:e om jag minns rätt =)
    men vi har bf rätt nära varandra tror jag, jag har den 3:e
  • Frökenolson

fin mage du har heavenlie, säkert inget att oroa sej för med magen, tycker också det är lite skumma rörelser ibland, känns lite vasst nästan, har lugnat sej lite nu och bufflar mer...

• Frökenolson

Mina har också växt massor, vet nog egentligen inte vad jag har för strl nu... Hade 85C innan, köpte D på amningsbh, behöver jag tillägga att de passar bra nu, lite i minsta laget kanske, hur ska man veta vad man ska köpa med sig för strl till BB.. Funderar på om det istället finns nån form av amninslinne? Någon som sett något liknande som kanske passar varierade storlekar..`?

• Frökenolson

ja ja flickor, det gör väl inget även om jag förstår vad ni menar
    Det handlar ju om bilder i allfall ;)
    Ha en superbra helg, ska försöka ta en bild på mej uppfixad med magen i helgen, ladiesnight here we come.  

• Frökenolson
    Snusmumriken80 skrev 2011-11-15 20:10:53 följande:

Hela jag v.34+1                      Magen idag 34+1

Oh my, du är bara två dagar längre gången än mej... var du lika stor med dina tidigare barn vid samma vecka?
    Jättefin mage, wow! 
  • Frökenolson
    elinson skrev 2011-11-29 00:05:53 följande:
    vecka 31+3
    hängslen är fantastiskt för gravida och gubbar med ölmage ;)

Fin bild, och jag hängslen är väl bra och fint =)
  • Frökenolson
    Det är du och jag skrev 2011-12-01 10:56:49 följande:
    Vad mysigt!! Skulle oxå varit i er sits bf 23 januari, men fick mf i v 7. o ännu inget plus :-/
    Så va lite gravida o mys för mig med!! Kram på er!

jobbigt... hoppas ni får ert plus snart!
  • Frökenolson
    Majskorn skrev 2011-12-03 14:19:54 följande:
    vecka 34 (33+5) inte långt kvar nu

Skönt att se en uppdatering från dig, tänkte häromdagen att jag inte sett något inlägg på ett tag, hur går det med liten, sparkas/bökas det för fullt...?
  • Frökenolson
    elinson skrev 2011-12-11 22:47:42 följande:
    En liten uppdatering av magen, var en stund sedan jag lade ut en bild nu. Tycker magen min är stor nu, den växer rakt ut och ger mig ryggont och ömma revben, men det är väl smällar man får ta med 160cm över havet. 

v33+5

Vi är nästan lika långa du och jag. tycker det är kul att se hur olika magar man har ändå.. Min är så långt ner har varit hela tiden, din är fin och hög, som du säger rakt ut =)
    Håller med om revbenen, det känns att de "töjs" ut ordentligt, tänk hur vi känner om några veckor.
    Jag är i v.36+5 idag... 

• Frökenolson
    elinson skrev 2011-12-12 08:43:55 följande:
    haha ja det ser verkligen olika ut ;) Men fina!

Väntar du flicka eller pojke? Dom där "som-vet-och-kan-allt" säger att jag har en typisk pojkmage och vi väntar ju en pojke så är har dom rätt. 

jag vet inte vem som bor i magen, tror på pojke, och har fått mycket olika kommentarer om pojk vs flickmage..
    det sägs ju att man bär flickor lågt, men  jag vet inte jag...
    Inom en månad borde liten tittat ut så man vet.
    Har kännt mej konstig de senaste dagarna, vet inte om det har med min förkylning att göra eller om det är ngt på G...
    Vi får väl se... 
  • Frökenolson
    flieo skrev 2011-12-12 15:06:36 följande:

Magen igår i vecka 36+3!
    Nu är det inte långt kvar!

Har ni mycket sammandragningar?  

Jag har mycket sammandragningar, har i och för sig haft det sen mitten av grav...
    Fin mage du har! 
  • Frökenolson
    Majskorn skrev 2011-12-13 11:06:21 följande:
    jag har typ inga sd längre men känner hur bebis borrar ner sig i beckenet....hoppas det är fixerat nästa vecka hos bm :)

Frökenolson: du sa att man bär flickor lågt...alla säger att jag har en pojkmage men den e ju superlåg...vet inte heller vad som gömmer sig där inne men jag tror på pojke och mannen tror flicka... 

Jag bär ännu lägre, de finns ju så mycket sägner, men en pojkmage syns inte bakifrån sägs det, utan pekar bara frammåt.. Ska bli så spännande sen när vi vet vad alla fått, så mycket spekulationer som alla runtikring har och en själv för den delen =)
  • Frökenolson

Lite bilder efter gårdgens lek.... lite kul att ha sen  kanske.
    Tänkte den ska vara i vardagsrummet nu och bebis rum senare... 

Svar på tråden Magbilder till tråden "Januaribebis 2012"