Inlägg från: Frökenolson |Visa alla inlägg
  • Frökenolson

Magbilder till tråden "Januaribebis 2012"

partouze skrev 2011-10-13 19:10:06 följande:
    Det gick jöttebra i dag, först ville bebben INTE sammarbeta utan skulle prompt ha handen framför ansiktet hela tiden, vilket resulterade i att bilderna blev lite svåra. Men efter ett tag fick vi skitbra bilder :D Dock är dom lite suddiga nu (mobilkamera) har fått en cd me bilder och en dvd också :) Vi ska troligtvis (inte 100%) få en tös :D .. Hon kunde bara se bakifrån för lillan knep med benen och foten va i vägen så vi ska få kolla på måndag igen men hon trodde på en tös :D är så lycklig!!

GÄSP

grattis va kul!
  • Frökenolson
    Snusmumriken80 skrev 2011-10-25 12:26:03 följande:

Magen v 31+2. Helt förstörd  
    jättefin mage, är du beräknad i dec men har gått över de andra gångerna? tänkte eftersom du är över en vecka före mig och jag har bf 3/1.. Jag är också nyfiken på om du har pojkar innan och om du vet vad du väntar nu??
    Ska försöka få ut en bild på min mage snart igen.. 
  • Frökenolson
    flieo skrev 2011-10-25 15:35:12 följande:
    Jag kör in ett första inlägg i denna tråd!
    Vårat mirakel är beräknad 4 Januari 2012 och vi längtar så!
    Är inne i vecka 30 nu (29+5) 

fin mage, tycker det är fint när man framhäver den så med ett litet bälte..
  • Frökenolson
    LillaEko skrev 2011-10-30 14:02:21 följande:

Min kalaskula v31 (30+2) Men detta är innan frukosten. Sen känns det som omkretsen bara blir större för varje minut under dagens gång.

Precis, så fort man äter växer den ju dubbelt känns det som... Min bild är precis efter frukost..
  • Frökenolson
    LillaEko skrev 2011-10-30 14:42:21 följande:
    Känns som din och min mage är rätt lika! Vad har du för sf mått?

24 sist jag kollade i v.29+1 b,tyckte ju då att det var lite så jag gjorde ett tul, och bebisen mådde ju utmärkt.

Så ni tänker jag strunta i om det inte växer så mycket, vet ju att liten mår bra! =)
     Vad har du för mått?
  • Frökenolson
    LillaEko skrev 2011-10-30 17:21:11 följande:
    Jag hade 27 nu sist, va då i v 29+3

jag tror mitt kommer ha ökat några cm till nästa måndag, det känns så i allafall..
Svar på tråden Magbilder till tråden "Januaribebis 2012"