• LillaEko

Magbilder till tråden "Januaribebis 2012"

Tänkte att vi måste ju även ha en tråd med bilder på våra magar, Gravid

Så varsågod, bara att lägga upp bilder när ni känner er redo.

Adressen tillbaka till forumtråden Januaribebis 2012:

www.familjeliv.se/Forum-2-113/m58655264.html

• Svar på tråden Magbilder till tråden "Januaribebis 2012"
  • syntetica
    ljuva liv skrev 2011-07-18 21:43:51 följande:
    syntetica- vilken fin bebismage du har! :)
    Tack :) Det är helt sjukt hur fort magen kan komma, från en pluffsig till en riktig bebismage på typ bara en natt :)
  • LillaEko

Vilka fina magar ni alla börjar få. Så spännande.

Här är min, idag, v 16 (15+4)

Hur känns det för er andra när ni sitter? Är den fortfarande rund och go eller blir det som en "fettvalk" som hänger över kanten?

• stjierna
    LillaEko skrev 2011-07-19 07:51:43 följande:
    Vilka fina magar ni alla börjar få. Så spännande.

Här är min, idag, v 16 (15+4)

Hur känns det för er andra när ni sitter? Är den fortfarande rund och go eller blir det som en "fettvalk" som hänger över kanten?

min är något mellanting av rund o go och en fettvalk när jag sitter ;) typ en fettvalk runt om som är rund o go längst fram? men jag har 15 kg för mkt från början så det förvånar mig inte att det ibland känns mer fettvalkigt än bebismageaktigt ;)
  • Syoss

Dags för en bild för mig igen, det var ett tag sen! Hittills har det mest känts och sett ut som en massa fett, har varit svullen osv. Men nu börjar magen ta form, svullnaden går ner och den börjar bli fint rund istället :)

Tagen idag, 13+6.

• Frökenolson
    C R skrev 2011-07-19 19:26:09 följande:

V 16 o känns nästan som magen blivit mindre.
    jättefin, gå ju inte att ta miste på att du är gravid ;)
  • zatori

C R : Oj, vilken stor och fin mage redan i vecka 16! Är du säker på att de tinte är två därinne? :)

• C R
    Frökenolson skrev 2011-07-19 20:02:55 följande:
    jättefin, gå ju inte att ta miste på att du är gravid ;)
    Tack så mycket!!
    zatori skrev 2011-07-19 20:13:35 följande:
    C R : Oj, vilken stor och fin mage redan i vecka 16! Är du säker på att de tinte är två därinne? :)
    VI  gjorde ett UL för 1 v sedan o det är bara en där inne. Fick mage jättetidigt, redan v 8 kommenterade folk magen vilket inte var jättekul. Ville ju inte berätta så tidigt. Nu är det bara mysigt med magen.
Svar på tråden Magbilder till tråden "Januaribebis 2012"