• LillaEko

Magbilder till tråden "Januaribebis 2012"

Tänkte att vi måste ju även ha en tråd med bilder på våra magar, Gravid

Så varsågod, bara att lägga upp bilder när ni känner er redo.

Adressen tillbaka till forumtråden Januaribebis 2012:

www.familjeliv.se/Forum-2-113/m58655264.html

• Svar på tråden Magbilder till tråden "Januaribebis 2012"
  • tzetze

Vilka fina magar! Jag känner mig riktigt otymplig redan. Är i v14+5 idag och har redan gått upp 8 kg! 
    Man jag har ingen sån där fin o rund mage, tycker den ser helt kantig ut ha ha!
    Anar att jag mest har fläsk och inte så mkt bebismage. Ska försöka ta en bild och lägga upp. 

• Lindax1988

Länge sedan jag la upp en bild senast... tror det var i v. 8 lr nått! Nu är jag i v. 12 (11+2)   :D
  • Csve

knasig bilden blev.. Aja, gick in i vecka 15 igår. 14+0
    ?♥ För evigt ♥?
  • Majskorn

vilka fina magar, min mage e lika stor som i v 8 ungefär men börjar bli hård nu =) Kommer bild senare då jag e på semester nu och de e jobbigt att upploada med mobilt internet som går sjuuuuukt långsamt

• APEW

Hej. Här kommer min första bild Glad.  Liten skillnad är det allt.

• Frökenolson

Här kommer en bild på min mage i v.16, har gått upp minst 7-8kg. Nu hoppas jag det kommer gå lite långsammare, men det blir som det blir..
    Fina magar ni har tjejer, och tänk vad olika det ser ut även om vi alla är ganska lika gångna..

• Frökenolson

glömde ju bilden, ha ha ha
    Känner föressten att magmusklerna har ändrat sej, helskumt..
    Läste någonstans att de räknar att man går upp 500g på brösten under grav. Tror redan jag gått upp det/bröst, går alltid i tight sportbh för det gör ont annars..
Svar på tråden Magbilder till tråden "Januaribebis 2012"