roxylady skrev 2011-09-20 21:41:34 följande:
Tack så mkt leia :D Ja det börjar då kännas som så att det syns lite iaf hihi ;)
Din mage är också jätte fin! Ja men då är det nog helt normalt ska du se. Hur var det förra gången du var i den veckan? Visst går du in i 3e trimestern nu då? I med att jag förstått att jag gör det om ett par veckor cirkus :) Jobbigt att du fått det tungt å andas samt med sammandragningarna. Jag har det toklugnt nu förutom det där i ljumsken som jag berättade om. Nä då du som äter så bra och bra tillskott så blir det nog en normalstor bebis ska du se :D Ja visst det kan ju bero på mkt fostervatten. Men det kan din BM känna om det är det eller inte va?
Kan inte jämföra med förra eftersom jag inte har nåt SF-mått än att gå på. Men hon känner ju och eventuellt mäter nästa gång när jag är v 26+0 så får vi se vad hon säger. Kan inte minnas att jag hade jobbigt med andningen så här tidigt förra gången men man glömmer ju fort.
Har ingen aning om hon kan känna det. Tycker det är läskigt den här gången att jag är så mycket smalare för jag kan känna bebis genom huden hur tydligt som helst. Och det gör ont att trycka där bebis ligger så det är jobbigt när Leon sitter i knät och trycker sig mot min mage för det gör ruggigt ont ibland, och likadant när jag bär honom eller han på annat sätt är hårdhänt mot magen när han busar.