• LillaEko

Magbilder till tråden "Januaribebis 2012"

Tänkte att vi måste ju även ha en tråd med bilder på våra magar, Gravid

Så varsågod, bara att lägga upp bilder när ni känner er redo.

Adressen tillbaka till forumtråden Januaribebis 2012:

www.familjeliv.se/Forum-2-113/m58655264.html

• Svar på tråden Magbilder till tråden "Januaribebis 2012"
  • Liina87

Mimmlas: det är rätt roligt för det är många som har påpekat att den är stor.

• missable

magen v25, (24+2)

tycker det har hänt lite sen sista bilden för bara någon vecka sen...
  • Serendipitet

Vad fina magar ni har :) Önskar min med hade kunnat växa till sig lite, med tjocktröja på döljs hela graviditeten. Möjligen tror folk att jag gått upp då baken vuxit och kinderna blivit lite mer runda ;)

• L1988

Vilka individuella skillnader det är :)

Jag har rasat 11 kg sen jag blev gravid samt är ja överviktig sen tidigare så syns inget alls på mej trotts att jag är i v 23:) ja tycker det är bra att kunna dölja det ett tag till men läckert att se er som är i samma vecka som mej och har rejäla grav magar :) fast smäller väl till här med snart och vips så har man mage^^

• twistedtofit
    L1988 skrev 2011-10-04 06:38:40 följande:
    Vilka individuella skillnader det är :)

Jag har rasat 11 kg sen jag blev gravid samt är ja överviktig sen tidigare så syns inget alls på mej trotts att jag är i v 23:) ja tycker det är bra att kunna dölja det ett tag till men läckert att se er som är i samma vecka som mej och har rejäla grav magar :) fast smäller väl till här med snart och vips så har man mage^^
    Det beror ju rätt mkt på hur bebisen ligger. Jag har gått upp ungefär lika mkt som med sonen och jag har mindre mage nu än med sonen tror jag!
Svar på tråden Magbilder till tråden "Januaribebis 2012"