• AngoStura

Är jag mullig?

Anton Chigurh skrev 2012-10-18 21:25:11 följande:
    Som jag misstänkte, Bapel, som jag misstänkte, men jag är på synnerligen gott humör i kväll, så du skall på ett tips av mig som du garanterat kommer vara tacksam för på din fortsatta väg genom livet... 
    Men fanken, passa du på att boka glasögontid själv du, käre mönstermedlem på FL. Och varför inte passa på att titta på bilden på TS igen sedan. Fett runt midjan????
  • AngoStura
    Ninja05 skrev 2012-10-18 21:38:43 följande:
    Ja. Hon lär ha rejäla lökar under armarna i den där vinterskruden.
    Är det inte Sophie Dahl, eller tänker jag fel nu?
  • AngoStura
    Ninja05 skrev 2012-10-18 21:42:33 följande:
    Jo det är hon :) Snygg som fan.
    Mmm, och hon har precis lagom med kläder på sig, tycker jag :)
  • AngoStura
    Ninja05 skrev 2012-10-18 21:44:10 följande:
    Men enligt vår mönstermedlem här i tråden så är hon väl inte snygg, bara mullig.

Men hon är en fotomodell som jag tycker ser sund ut. Inte som ett benrangel.
    Dessutom författare. Kanske därför hon är mullig, hon äter choklad vid datorn istället för att löpträna....
  • AngoStura
    Anonym (Mulligtjej?) skrev 2012-10-18 21:45:59 följande:
    Här  är en bild 10 dagar efter förlossning. 
    Hoppsan, väääldigt lyckad bild 10 dagar efter förlossningen. Tycker verkligen att du borde sett mer "mullig" ut då... :)
  • AngoStura
    Anonym (Mulligtjej?) skrev 2012-10-18 21:50:55 följande:
    Har gått upp några kilo, som jag gärna vill bli av med. Det är ju verkligen olika åsikter om min kropp:)
    Smal enligt vissa, mullig enligt andra & även små fet/fet. Intressant att höra. 
    Tack för era åsikter:)  

Fast hur intressant är det att höra att man är småfet av ett gäng lögnaktiga/översynta/ortorexidrabbade/anorexidrabbade/sprida-negativa-vibbar/no-reality-check/beundrare-av Bergen-Belsen-stilen personer på internet, egentligen?
  • AngoStura
    Anton Chigurh skrev 2012-10-18 22:48:24 följande:
    ANGO STURA !!!

Är det bara mönstermedlemmen Anton som ser skillnaden runt midjan, och brösten, och låren här ??? 
    Kära mönstermedlem. Har överhuvud inte kollat in låren då jag inte är är inte lika kroppsfixerad som mönstermedlemmen tydligen är.

Magen, dock, ser jag ju att den är lite större vid ena tillfället, men inte värre än att några löprundor kan ta bort det. Eller kanske TS inte varit på toa på ett tag (ursäkta TS). Eller är PMS-uppsvälld. Inte är hon mullig iaf.

Kollar in låren nu: Nej, de är inte mulliga på någon av bilderna.
  • AngoStura
    Anton Chigurh skrev 2012-10-18 22:48:24 följande:
    ANGO STURA !!!

Är det bara mönstermedlemmen Anton som ser skillnaden runt midjan, och brösten, och låren här ??? 
    Jaha, brösten också, verkligen Anton..... snusk-Anton, betvivlar verkligen att du är en mönstermedlem...

Okej kollar in dem nu, brösten: Ja, men de är ju jätte-trevliga måste jag säga. Ser ju jättebra ut. Men inte kan bröst vara "mulliga"? Och kan de det är väl alla bröst mulliga, utom möjligen tax-öron och det är ju tyvärr inte något direkt positivt när det gäller bröst?
  • AngoStura
    Anton Chigurh skrev 2012-10-18 23:13:13 följande:
    Å var fick du det ifrån ???
    Jo, jag tittade på bilderna.
  • AngoStura
    Anton Chigurh skrev 2012-10-18 23:17:45 följande:
    Så för att du tittar på bilder jag klistrat in, bilder som TS själv lagt in i tråden tidigare,
    så är jag helt plötsligt snuskig !!!

Du verkar begåvad, Ango, synnerligen begåvad. Det måste jag erkänna... 
    Tack, jag vet, många tycker det.

Nej, för att du håller på och kollar in lår och bröst när vi andra anständiga människor håller oss til magen!!!!
  • AngoStura
    Anton Chigurh skrev 2012-10-18 23:32:09 följande:
    Jag håller inte på å kollar in lår och bröst, jag jämför TS depåer av flott på dom båda bilderna eftersom TS i sin trådstart bekänner att hon gått upp ett antal kilo som hon vill gå ner igen. När jag vill kolla på snusk, Ango, kollar jag på Xhamster och liknande. Om du för en sekund tror att jag skulle sitta och runka till en bild av av en stel kvinnokropp iklädd bh och trosor, då är det fanimej värre ställt med dig än vad jag någonsin vågat tro. Herregud. 

Så, så, lugn och fin nu, Anton eller skall jag säga Snusk-Anton? ;) Varför så stingslig, du som är mönstermedlem och allt? Tror säkert att du kan hitta något snuskigare än TS bh-bild och tanken att du satt och drog i den hade faktiskt inte slagit mig.
  • AngoStura
    SvenGlen skrev 2012-10-18 23:39:52 följande:
    Är verkligen "flott" rätt term? Flott i dagligtal är flytande djurfet. Knappast vad TS har i sin midja (som för övrigt är riktigt läcker. PMa mig om du blir singel, TS).
    Nej, jag tycker båda termerna "mullig" och "flott" är helt felaktiga. Håller helt med dig, Glenn.
  • AngoStura
    SvenGlen skrev 2012-10-18 23:54:32 följande:
    Ni målar upp Anton som nån slags forum-monster, men än så länge tycker jag att hon är ganska timid.
    Timid? Va, han kallade mig just fiolhuvud!
  • AngoStura
    Anton Chigurh skrev 2012-10-18 23:47:23 följande:
    Jag är alltid lugn, Ango, tro mig, det finns inte att jag skulle bli upprörd, eller ta åt mig, på grund av av ett okänt fiolhuvud på ett forum. 

Så du menar alltså, Ango, att män i allmänhet använder snuskbilder när dom bakar, inte när dom runkar eller liknande.
    Jaja, den inställningen säger mer om dig än vad den säger om mig. Å jag kan inte med gott samvete påstå att det är till din fördel.
    Jag tror att alla människor kan ha nytta av snuskbilder när de bakar.
  • AngoStura
    Anton Chigurh skrev 2012-10-19 00:02:24 följande:
    Gjorde jag verkligen det, Ango ???

Att du tog åt dig av mitt inlägg är knappast mitt problem, det måste bero på att du känner dig träffad av någon anledning. Jag hoppar aldrig på folk, aldrig, jag säger bara som det är, men vissa har lite svårt för att tugga i sig sanningar de får höra om sig själva. Eller i vart fall sanningar dom tror gäller dom själva... 
    Börjar tro att du lider av lite PMS i dag. Då är kanske du också mullig och svulstig och inte bara TS?

Och jag får väl citera dig från ett inlägg ovan när jag försäkrar att jag inte känner mig träffad eller tar åt mig

"...det finns inte att jag skulle bli upprörd, eller ta åt mig, på grund av av ett okänt fiolhuvud på ett forum"

Svar på tråden Är jag mullig?