Inlägg från: LittleMissSunshine |Visa alla inlägg
  • LittleMissSunshine

SoA

Hej hej! Här är en ny till gänget =) 

Och jag måste ju bara säga att herreguuuud vilken jäkla serie alltså! Har inte följt tråden så det kanske har kommit upp, men bekräftat är nu iallafall en 5e säsong av SoA. Undrar vad som händer i nästa avsnitt som ska va 90-minuter långt!!  90-minuter av ren intensiv tv-lycka :D  

• LittleMissSunshine

Ja, jag tror nog att nästa säsong blir den sista, och om inte Clay dör i slutet av den här, så kommer det möjligtvis bli en "jakt" på Clay i nästa...Jag tänker mig att han kanske försöker fly när allt uppdagas och att det tar vid därifrån...Men sedan är det säkert några som kommer vara på Clays sida eftersom han är VP och allt, men ja, men kan ju bara spekulera. Jag tror att polisen (som egentligen är snäll) kommer att hjälpa till på något sätt...Och den där psykoutredaren i skinnjacka kommer va en tuff nöt att ta kål på också! Ush, han ger mig gåshud...

Längtar tills på onsdag!  Skrattande

• LittleMissSunshine
    Linda1976 skrev 2011-11-13 12:38:38 följande:
    tänkte jag också!
    Fan! Haha, menar ju såklart President Clay :D 
  • LittleMissSunshine

Ja..nu är Gemma jävligt arg också såg man i slutet. I och med att hon sa att Clay skulle dö "by the hand of the son" så antar jag att de ska berätta för Jax eller nåt..eller få honom att döda Clay..

• LittleMissSunshine
    varfördåför skrev 2011-11-13 20:44:49 följande:
    men sa hon by THE son eller sa hon att en SON skulle göra det.. alltså någon i klubben?

Hej till du som va ny btw mannen har hemma vecka så jag har inte suttit så mycket vid datorn.. återkommer mer permanent på onsdag lagom till sista avsnittet?! på säsongen? eller???
    Jag är nästan säker på att hon sa "By the hand of the son"...och då tänker jag automatiskt på Jax som son till Jack...eftersom hela grejen handlar om att Clay dödade Jack. 

Vet inte om det är sista avsnittet, men jag tror nästan det....eftersom det är 90 minuter långt. Glad 
  • LittleMissSunshine
    Quinna skrev 2011-11-13 23:47:43 följande:
    Och hon sa "by the hand of a son".
    Letar frenetiskt efter den rätta repliken på nätet, men hittar ingen. Vart har du hittat den?
  • LittleMissSunshine
    Quinna skrev 2011-11-14 00:13:24 följande:
    I avsnittet som jag såg härom dagen.

"´He´s not going down by law. He´s gonna die. By the hand of a son!"
    Jaha okej, har kollat på nätet och folk har hört olika. Vi får se helt enkelt, vore ju kanske mer realistiskt om det var en av the sons som skulle döda honom såklart. 

Sedan hade jag helt missat att de lagt till extra avsnitt på säsong 4. Men ju fler desto bättre ju :D 
  • LittleMissSunshine
    Passionsfrukt skrev 2011-11-14 16:29:11 följande:
    Jax. Helt klart Jax. Allt annat vore fel. Jax måste få hämnas attacken på Tara och på sin mor. Opie kan hjälpa till pga vad Clay gjorde mot hans fru och far.
    Jo, håller helt med dig där! 
  • LittleMissSunshine
    varfördåför skrev 2011-11-14 00:42:38 följande:
    john
    Haha John, Jack ...ser på så många serier att jag börjat blanda ihop namn huller om buller! 
  • LittleMissSunshine

Mycket bra avsnitt! Ligger ju rätt bra till för Opie att ta dö på Clay nu iallafall...Och den där "Junkie horan" som Gemma så fint uttrycker det...hon kommer säkerligen röra upp en massa drama..

Svar på tråden SoA