-
Jag har lite samma känsla. Hade räknat med ett mer rafflande slut. Men Sutter kanske kände att han inte kunde ge ett värdigt slut till hela kartell-historien och Clay-grejen på de avsnitt han hade i säsongen så han gör om dynamiken i klubben och fortsätter storyn nästa säsong istället.sasty skrev 2011-12-07 20:03:44 följande:Faktiskt ganska besviken.. Trodde mer!
-
SNART!!!
-
Var det bara jag eller tyckte någon mer att den "starka scenen" innehöll lite konstigt skådespeleri? Annars mycket bra avsnitt....väntar på nästa vecka med spänning!
-
Åhhh det senaste avsnittet va så himla bra!! Blev helt varm i kroppen i slutet, snacka om vänskap!
-
Gemmas ligg är ju ganska så het om jag får säga mitt..låt oss hoppas han är snäll och inte typ undercover-ond...
-
jo, det känns ju som att det kommer vara något märkligt, för annars känns det ju lite konstigt för att vara SoA. Vad ska hon ha träffat honom för annars liksom? Haha...men han kanske hjälper dem i slutändan eftersom han gillar Gemma. De verkar faktiskt tycka om varandra på riktigt.
-
Måste hålla med om standarden på serien. Kurt Sutter vet precis vad han gör och det är aldrig tråkit!
-
Alltså, jag är helt tom. Helt förbannat tom efter dagens avsnitt....
-
Fruktansvärt var det. Jag brukar bara gråta vid återföreningar och sånna "glädjestunder", men här började jag faktiskt böla.
-
Kan bara hålla med i svordomarna ovan ;)
Ja! Det glömde jag ju också säga, GEMMA den lilla ormen alltså! Vad håller människan på med?? Jag tyckte det var mycket bättre när hon och Tara ändå jobbade tillsammans och liksom va the bad bitches...Vad tänker hon göra nu liksom??