SoA
Jag jag läste om det igår, jättetragiskt för alla iblandade :/ Kurt Sutter gjorde ett uttalande om det på twitter (eller vart det nu var) om ni är intresserade av att kolla upp det.
Sorligt är vad det är!
Jag jag läste om det igår, jättetragiskt för alla iblandade :/ Kurt Sutter gjorde ett uttalande om det på twitter (eller vart det nu var) om ni är intresserade av att kolla upp det.
Sorligt är vad det är!
Ja, vem vet om det var därför de tog ur honom ur serien i säsong 2?
Haha ja eller hur! Jag såg en trailer för nästa program och det blir bara värre det där med Gemma verkar det som!
Alltså, vad är det med Gemma?? Hon står inte så högt i kurs hos mig nu alltså, fy fan!!!
Och...är det någon som vet vilken låt som spelades i slutet? Den måste jag lägga till i spotifylistan :D
Den finns inte på Spotify tyvärr...:(
Är inte Chibs med i Braveheart? För det är där jag kände igen honom ifrån från början när jag började kolla på SoA.
Jag försöker för övrigt övertala ALLA mina vänner att kolla på SoA, några har nappat men många säger att det inte är deras grej. Men då säger jag att de måste ge det ett par avsnitt. Jag var inte hooked förrän efter ca 5 avsnitt :)
OMFG!!!! Alltså herreguuddd!! Detta blir bättre och bättre, men jäkla Clay alltså!
Är det bara jag som saknar heta sexscener mellan Tara och Jax? Hoppas att de verkligen kommer upp säkert till stugan i nästa avsnitt så man får se lite action. Har varit lite dåligt med det tycker jag :DD
Har inte tänkt på att Chibs ska ha gubbmage, men ska kolla extra nästa gång. Men som ni andra säger han verkar ju ha gått ner lite i vikt iallafall. Jag tycker att Juice är riktigt het faktiskt! Hans kropp är riktigt snygg, men jag har fortfarande Jax som favorit.
Tror det var i det förr-förra avsnittet som Jax såg så förbannat sööööt ut haha, Jag smälter när han ler sådär finurligt!!
Åhh...längtar tills nästa avsnitt...