Inlägg från: varfördåför |Visa alla inlägg
  • varfördåför

SoA

Passionsfrukt skrev 2011-05-22 10:41:01 följande:
    Dom är the less of two evils. Jag tror inte folk i Charming var så glada då SAMCRO blev till men SAMCRO höll bort drogerna och våldet från innerstan. Att dom sedan langar vapen är ett pris folk är villiga att betala för att hålla stan ren på ytan.
    Stahl var en väldigt bra bad guy, fy fan att man hatade henne! Tror inte jag någonsin kände sympati mot henne. Hon sköt ju till och med sin lover för att komma åt SAMCRO. Ljög och manipulerade och backstabbade. She got it coming all along, det som hände med henne till slut...
    men att hon skrevpå för kortare domar? det var okaraktäristiskt av hänne, hon hade ju kunnat riva det också
    nepp... kan inte stava... sorry!
  • varfördåför
    Passionsfrukt skrev 2011-05-22 10:47:15 följande:
    Nu minns jag inte exakt vad som hände före och efter det men jag antar att hon upplevde ett moment of decency och att hon tyckte att hon inte hade nåt val än att hålla sitt löfte. Hade hon brutit det i det skedet hade hon antagligen fått så jävla mycket stryk :D Opie var ju redan på henne där utanför bilen en gång, hon fick sig ett ordentligt skrämskott där.
    men dom var ju redan fängslade då, det avr ju då alla sattes in i bilen så skrev hon på om kortare straff för dem och gav "skrivbrädan" till sin kollega (som är kompis med samcro)
  • varfördåför
    Goonie skrev 2011-05-22 10:48:54 följande:
    Men det blir för mkt. Fan ungarna lider ju också, man kan inte vara så självisk att man struntar i sina barn. Ne usch. 

Och det där med Jax son. Jag tror att serien inte hade blivit bra om han hade fokuserat mer på sonen. Tror det är därför de gjort honom till en sån crappy pappa. Så han fick ha lite rajtan tajtan istället och tjejerna dregglade Flört 

Ja, det förtjänar en applåd. Haha. 
    lite dubbelmoral där hördudu serien blir bra av att jax är en dålig pappa men opie blir dålig av att han är det.. så du sätter egentligen serien främst sedan jax och sedan opies barn

opie försökte ju leka med sina barn på carnevalen.. men ungarna ville ju inte.. klart att han tröttnade på dem :-P
  • varfördåför
    Goonie skrev 2011-05-22 10:53:25 följande:
    Ja men nu utgår jag ju ifrån mig personligen Flört Och jag lider ju mer med min Opie och mina låssasungar hahaha.

Ett tappert försök och så...... så sket det sig. Puh.
    haha.. det är klart man har ju högst krav på dem man älska och dem man hatar
  • varfördåför
    Passionsfrukt skrev 2011-05-22 10:57:25 följande:
    Ja du, jag vet inte Glad Det här är nu bara mina egna funderingar. Hon hade väl ett svagt ögonblick då hon bestämde sig för att vara sjysst. Men jag tror nog att hon hade baktankar med det.
    Fan, borde se allt på nytt, jag glömmer allt genast.
    jag har bra bildminne så jag mins allt

måste varit tilfellig sinnesförvirring då hon skrev på
  • varfördåför
    Goonie skrev 2011-05-22 10:58:44 följande:
    Jag med. Minns fan inte hälften av det ni skriver. Förvånad
    du har inte sett hälften av det vi skriver
  • varfördåför
    HäxanSurtant skrev 2011-05-22 12:15:43 följande:
    hahahhahaha skönt när man liksom kan styra sina egna neuropsykbryt ändå Well done!
    ja eller hur.. som hemmafru skall man ju ha koll på allt
  • varfördåför
    mammavixen skrev 2011-05-22 12:44:58 följande:
    har precis börjat titta på SoA och är helt fast! Jag gillar när alla karaktärerna har inflytande i storyn även om de kanske inte är med så mycket i just det avsnittet mm. Sen hjälper det att Jax är en heting! =)
    ja, man fester sig som vid alla i "gänget" trotts att vissa är svin (alla utom clay fester man sig vid). dom har verkligen lyckats med att skapa karaktärerna

har du röstat i andra tråden?
  • varfördåför
    minimera skrev 2011-05-22 14:44:17 följande:
    Hoppar in i denna tråden också då jag (och sambon) är helt fast i serien och läääängtar till i höst när den börjar visas igen! Så himla jobbigt att sträckse tre säsonger men sen vänta massa länge på fler avsnitt. Tycker de borde skynda på produktionen lite. Vill se mer naken-Jax!! (jag vill se alltså, sambon vill se Opies tjej hehe)
    haha.. min man vill se tara välkommen i tråden

har du röstat i den andra tråden?
  • varfördåför
    Bordeaux skrev 2011-05-22 17:38:58 följande:
    Blir det en fjärde säsong?
    Kollar just nu på tredje och den är snart slut
    jepp.. snart kommer nr fyra i höst pepp, pepp!!!

har du röstat i den andra tråden? (känns osm jag tjatar men man måste ju hållaigång båda trådarna)