Passionsfrukt skrev 2011-05-22 20:03:46 följande:
Dom är så jävla bra pappor, hela bunten!

Nämen dom har andra grejer going on... jag antar att barnen också är ganska införlivade i klubben. Antar att klubb-barnen leker ihop, mammorna träffas ju säkert ganska ofta, och de tycks ju hjälpas åt med barnvaktning. Det ses väl lite som en utökad familj, antar jag.
Yh, nu vill jag skriva avhandling om kön och familj i SoA! Faaaaaan, jag vill tillbaka till skolbänken!

Goonie skrev 2011-05-22 19:57:36 följande:
Har som sagt inte sett så långt in på säsong tre men av vad du säger så kanske det var så att de kände att de var "tvugna" att ge Opie en brud så att han (och serien) inte skulle behöva lägga massa filmtid på Opie och barnen. Samtidigt som han inte skulle kunna ignorera dem helt.
Det kan hända, jo. Strippan knöt dock ihop honom med klubben ännu mer, hon fattar ju hans alternativa livsstil eftersom hon själv har ett ovanligare jobb. Samtidigt har hon "mammagenen" och sköter markservicen exemplariskt.
strippan och gemma kommer säkert att bli vänner.. lite sur att strippan gjorde abort dock.. annars hade ju opies och jax barn blivit likagamla precis som opie och jax förmodligen är. dom måste ju ha sprungit ikapp där på gården utanför värkstan och spelat fotboll typ

medan john och pinet mekade