Inlägg från: varfördåför |Visa alla inlägg
  • varfördåför

SoA

om donna hade fått leva så hade hon ju låtit opie vara mer med klubben, hon hade ju just ändrat inställning då hon dog (det var ju det som gjorde det extra tragist)

jag tror inte att man ahde blivit retad i skolan iaf om man hade haft dem som pappor..

och många av dem gör ju sitt bästa.. nää.. men bobby betalar underhåll.. chibs sertill att hans dotter är säker och tig träffar sina två ggr om året.. han kommer att få åretspappa stipendium i charming tror jag

nepp... kan inte stava... sorry!
  • varfördåför
    Goonie skrev 2011-05-22 20:01:34 följande:
    Haha minsta möjliga ansträngning för att visa seriens tittare att de har familjer samtidigt som det inte ska fokuseras ett dugg på dem.
    vad fasen hette tigs döttrar? typ din och trina eller något sådant
  • varfördåför
    Passionsfrukt skrev 2011-05-22 20:03:46 följande:
    Dom är så jävla bra pappor, hela bunten!
    Nämen dom har andra grejer going on... jag antar att barnen också är ganska införlivade i klubben. Antar att klubb-barnen leker ihop, mammorna träffas ju säkert ganska ofta, och de tycks ju hjälpas åt med barnvaktning. Det ses väl lite som en utökad familj, antar jag.

Yh, nu vill jag skriva avhandling om kön och familj i SoA! Faaaaaan, jag vill tillbaka till skolbänken! Drömmer
    Goonie skrev 2011-05-22 19:57:36 följande:
    Har som sagt inte sett så långt in på säsong tre men av vad du säger så kanske det var så att de kände att de var "tvugna" att ge Opie en brud så att han (och serien) inte skulle behöva lägga massa filmtid på Opie och barnen. Samtidigt som han inte skulle kunna ignorera dem helt. 
    Det kan hända, jo. Strippan knöt dock ihop honom med klubben ännu mer, hon fattar ju hans alternativa livsstil eftersom hon själv har ett ovanligare jobb. Samtidigt har hon "mammagenen" och sköter markservicen exemplariskt.
    strippan och gemma kommer säkert att bli vänner.. lite sur att strippan gjorde abort dock.. annars hade ju opies och jax barn blivit likagamla precis som opie och jax förmodligen är. dom måste ju ha sprungit ikapp där på gården utanför värkstan och spelat fotboll typ medan john och pinet mekade
  • varfördåför
    Goonie skrev 2011-05-22 20:06:34 följande:
    Dawn och Fawn
    hahaha.. något att minnas om man får tvillingar i framtiden
  • varfördåför
    Goonie skrev 2011-05-22 20:09:53 följande:
    Det blev en väldigt seriös tråd det här Förvånad
    tycker du något att ta på ett seminarium kasnke? fast serigösare blev den men vi verkar ändå lyckas skrämmabort alla som stoppar in huvet en stund :-S
  • varfördåför
    Passionsfrukt skrev 2011-05-22 20:11:57 följande:
    Jo alltså hon är underbar! Det var det jag menade. Men jag menade också att man först inte trodde riktigt på att hon var på allvar men det visade sig att det var just henne som Opie behövde just då. Samtidigt som hon passar bra in i klubben.
    också beatchslapa hon ju det där ludret.. det var coolt!
  • varfördåför
    Goonie skrev 2011-05-22 20:14:10 följande:
    Det är för att vi är så sammansvetsade Cool Fan jag såg ju att i den här eller förra tråden så hade det länkats till snuskscener i SoA. Gimme! Var är de? Vem länkade?
    det är i den här tråden.. sök typ 10-15sidor bak så hittar du dem
  • varfördåför
    Bordeaux skrev 2011-05-22 20:20:34 följande:
    Jag röstade på Jax i andra tråden mest på utseendet. Men jag undrar om det inte skulle vara mer spännande med Tig för där känns det som man inte vet vad man har att vänta

9september, dit är det väldigt långt, visas den i Sverige då eller USA?
    i usa..

jo spennande att ha sex med tig.. man kan ju bli skjuten (av ett gevär då inget annat) (eller jo, annat också iof, men det är ju vanligare)
  • varfördåför
    HäxanSurtant skrev 2011-05-22 20:25:17 följande:
    Nä nu måste jag återgå till mitt hobbyliv irl livet lite och natta Freja Bin Laden.... på återseende! Kyss
    Kyss
  • varfördåför
    Passionsfrukt skrev 2011-05-22 20:26:08 följande:
    Jag har glömt varför hon ville göra abort. Vad var hennes excuse?
    Jag fattar bara inte hur en vuxen människa som tycks ha nånting annat än luft mellan öronen - och som dessutom redan ploppat ut två barn och således vet hur de kommer till - lyckas bli oplanerat gravid. Ja, pessar och piller kan svika och kondomer kan gå sönder, men vad är chansen?
    tror inte att opie fiskade upp e kondo ur fickan där på sovrumsgolvet.. (jag har sexgraviditeterbakom mig.. sjätte var inte planerad )