Inlägg från: varfördåför |Visa alla inlägg
  • varfördåför

SoA

varfördåför skrev 2011-05-23 10:50:45 följande:
    det hade varit riktigt roligt om han hade haft långtskabbigt hår, lite skägg och skinväst i den serien haha. han spelar typ en 16-18åring eller något sådant om jag tänker på rätt kille.
    tig och hunden kasnke hade ett förhållande?

och den där andra killen säger ju "jag älskade henne också bara så du vet" så det käns som att de hade henne tillsamans? hmm.. hoppas man får veta i säsong 4
    nepp... kan inte stava... sorry!
  • varfördåför
    Goonie skrev 2011-05-23 11:03:52 följande:
    Flirta.. haha. Det är en hel del mer naket än så Foten i munnen
    jag mins en scen där han sögavden mörke "mannen" i ett sovrum, var de hos någons föräldrar kankse (är ju tre årsedan den gick). den mörke mannen påminner en del om tigs btw i sitt sätt att tänka om sex
  • varfördåför
    Goonie skrev 2011-05-23 11:04:24 följande:
    Men yuck Kräks
    hahaha.. men det är ju inet otroligt det var ju tig ändå
  • varfördåför
    Bordeaux skrev 2011-05-23 11:06:25 följande:
    Det är ju inte omöjligt. Även om det borde vara omöjligt att hitta en kille till som tänder på samma hund i samma område.

Jag vill veta vem som kommer bli nya Unser och kommer Stahls alla lögner komma fram?
    hahaha.. ja i samma klubb dessutom

skall unser sluta eller menade du vem som blir polischef, det blir hal (stavas?) altså storebror till han som blev överkkörd.
  • varfördåför
    Goonie skrev 2011-05-23 11:08:28 följande:
    Shit, inte ens jag minns exakta scenen och det är inte såå länge sen jag såg den. 

HÄR HAR NI JAX-FANS! Flört

hahahahaha.. snygg :-P
  • varfördåför
    Goonie skrev 2011-05-23 11:11:07 följande:
    Oja, magtröja är verkligen hans stil. 
    han ser ut som han är ihopklippt, en 30årings kropp och en 14årings huvud :-P
  • varfördåför
    Goonie skrev 2011-05-23 11:15:11 följande:
    Hahaha.

Har ni tänkt på att hans brittiska uttal hörs i vissa meningar och ord? Speciellt ord som "can't" med tydligt A. Vet man om att han är britt så hörs det så förbaskat väl Förvånad 
    det är ett annat ord jag hört också som låter konstigt, men nu kommer jag inte på det..
  • varfördåför
    Bordeaux skrev 2011-05-23 11:16:25 följande:
    Unser slutar ju han städade ju ur sitt rum och la ifrån sig brickan. Storebror Hale som heter Jacob ska inte han bli borgmästare. Men just de de hade ju röstat bort charmings poliskår tillförmån för någon annan poliskår.
    jag lain en grej igår som jag hittade ochdär stod det något om hale, så jag förstod det som att han blir nya lagen.. men unser verkar vara kvar i samcro om man ser på bilderna på fb..
  • varfördåför
    Goonie skrev 2011-05-23 12:02:29 följande:
    MEN vi med vår Opie kanske inte ska säga något: www.imdb.com/media/rm3849099520/nm0403652

Skrikandes
    jo jag har sett den bilden.. men han var inte lika ful som jax iaf

fast ryan är inte snygg, han har nånting, men han är inte snygg, det är abra som opie som han är riktigt het han måste ha skägg
  • varfördåför
    Goonie skrev 2011-05-23 12:06:48 följande:
    Nej det är han verkligen inte. Tyvärr. Han passar bara i skägg, lite ruffig och lite farlig. Annars ser han ut som en mama's boy.
    ja. Fast hans ögon är underbara, han kan verkligen "tala" med ögonen