Inlägg från: Passionsfrukt |Visa alla inlägg
  • Passionsfrukt

SoA

På tal om MC-knuttar... hittade det här i en lokaltidning: www.vasabladet.fi/Story/

Hur jävla fint som helst GladHjärta Jag måste nog börja hålla ögonen öppna på stan ifall man skulle se några snygga gängmedlemmar...

• Passionsfrukt
    Bordeaux skrev 2011-09-09 09:19:00 följande:
    Man fick inte se Jax bli huggen utan bara se ärren och höra om det.

Jax var charmigare i sitt långa hår och hans hår är väl de som sett mest rent ut av de som har långt hår. Nej Jucie ska ha sin mohikan kände ju knappt igen honom med håret. Hoppas på bättring till nästa vecka
    Ah, det var det dom ärren var!
    Känns faktiskt att man missat en hel del... då dom var i fängelset, menar jag. Plus att det var ett tag sedan man såg en serie där dom mumlar sådär mycket. Ibland är det som om man skulle behöva subtitles.

Alltså jag vet inte men jag blev så less på Jax flottiga hår. Och tjaa, Juice är väl nog snyggare i mohikan men samtidigt är han ju bara så övergullig att allt funkar Flört
  • Passionsfrukt
    trollkarl skrev 2011-09-09 09:32:33 följande:
    Jo då, har allt sett hur det gick till när han stacks ner iphoneägare som jag e så har jag s.o.a app med bonusmaterial, bortklippta scener etc
    Inte ens bortklippta scener från SoA skulle få mig att köpa en iPhone Flört
    Bordeaux skrev 2011-09-09 09:38:40 följande:
    VI kör faktiskt med engelska subtitles för att hänga med bättre, kan faktiskt rekommendera det. 

Jag tror det är meningen och att det som hänt i fängelset kommer dyka upp senare istället för att få reda på allt direkt. Otto borde bli befordrad snart eller fritagen med tanke på allt han gjort för klubben.

Jax var charmigare och såg yngre ut med långt hår dessutom kunde han komma undan med sina tonårskläder. Nu ser han så gammal ut att han borde byta klädstil också.
    Ja Otto har ju verkligen fått lida för sitt medlemsskap... blindhet, död fruga osv. Fritagen vet jag inte, det vore nog a hell of an operation. Var skulle dom gömma honom, hos Wayne?

Jax har aldrig varit nån favorit hos mig så jag är bara glad jag slapp se hans skitiga hår Skrattande Hur han sedan klär sig bryr jag mig inte om, jag gillar inte honom alls.
  • Passionsfrukt

Såg det igår och jag har inte ens något att säga om avsnittet! Jag vet inte, det kändes lite sådär jaha.
    Danny Trejo var dock ascool, jag hoppas vi får se mycket mer av honom.

• Passionsfrukt
    Bordeaux skrev 2011-09-19 10:58:22 följande:
    Håller med kändes inte som det kom igång riktigt. Men Juice har iaf fixat frisyren så det kändes bra
    Jo men han skulle få raka bort fjunen på överläppen också Skrikandes
  • Passionsfrukt

Har sett nya avsnittet (tredje)!
    Nu börjar det hända nåt! Spännande med motsättningar mellan Clay och, ja, typ alla andra. Tidigare var det ju bara Clay och Jax som hade fnurror på tråden. Och att han är så in på att börja langa knark att han till och  med halvt ger sig på Gemma... det var lite skrämmande.

Och stackars Juice då, som blev påkommen med att ha en svart pappa. Hoppas allt går bra med honom. Har på nåt vis svårt att tro att dom faktiskt skulle kasta ut honom om de fick reda på det, de klarar sig inte utan Juice tror jag, han är ju deras tech support Glad

Och jag var så glad över att "mina" tre pojkar (Juice, Happy & Chibs) röstade nej på knarket Hjärta

Och shit vilka hot Piney fick från Clay. Piney som aldrig gjort nånting!

• Passionsfrukt

Ja nu blir det verkligen spännande.

Fy att jag redan hatar han snuten med skinnjackan! Gå till Otto sådär med de där hemska fotona. Otto har gjort ALLT för klubben, han har verkligen fått offra sig och han förlorade både sin syn och sin hustru på grund av klubben. Jag undrar om han fortsättningsvis är lojal eller om han cracks up då han fick reda på att Bobby legat med frugan...

Bobby och Piney förresten! Jestas att de hatar kokainlangandet! Och vilka jävla blickar de ger Clay, som tittar tillbaka med minst lika mycket mord i blicken. Det här kommer att sluta asdåligt, sanna mina ord.

Juice har dom inte spunnit vidare på, kunde dom gott ha gjort...

• Passionsfrukt
    trollkarl skrev 2011-09-29 19:38:01 följande:
    @ passion

Ska vi lägga ett vad? "Bobby Will sleep with the fishes" inom kort. Dels för vad han gjorde mot Otto, o dels för att han börjar bli obekväm. Snuten däremot har jag en hatkärlek till, lite Bergman över han
    Clay har ju beordrat hits på medlemmar förr så det är ju nog mycket möjligt att Bobby snart har gjort sitt sista bokslut... Opie skulle ju ett par säsonger tillbaka, för att dom trodde att han tjallat på klubben. Men om ingen hinner döda Bobby innan Otto tjallar, vad händer då???
    Jag vill inte slå vad för jag vill ju inte att nåt ska hända med Bobby, tycker ju om honom Glad

Däremot har jag på nåt sätt en känsla av att Clay kanske snart är historia. Jag har helt enkelt svårt att tänka mig såna här motsättningar inom klubben och de flesta anser ju att det är Clay som brutit mot en helig regel angående knarket.