Inlägg från: Passionsfrukt |Visa alla inlägg
  • Passionsfrukt

SoA

varfördåför skrev 2011-10-25 15:51:00 följande:
    men jkag tror att de kan ha lite överseende just för att han är han, jag tror att han är tillräkligt "söt" för att de skall kunna förlåta honom.. de kan ju använda honom om polisen tror att han är på deras sida, lite som de gjorde med jax i s3
    Hoppas på det jag med, att de ska förlåta honom, men jag är rädd för att hela klubben blivit grymmare och att de inte förlåter saker så lätt längre... En del av dem kanske skulle göra det, men långt ifrån alla.
  • Passionsfrukt
    varfördåför skrev 2011-10-25 16:37:23 följande:
    men det är ju nu clay skall visa sin mänskliga sida så att de glömmer detta om röstningen.. juice är ett mindre hot mot klubben än tara trottsallt, och vill han slippa henne så måste han ju bjudatill lite?!
    Mmmm, jag hoppas du har rätt men jag tror inte Clay resonerar så. Jag tror han har blivit maktgalen och måste visa sin makt på alla sätt han bara kan: eliminera alla yttre och inre hot.
  • Passionsfrukt
    Linda1976 skrev 2011-10-26 19:15:34 följande:
    Nä, det gjorde hon ju uppenbarligen inte....

Men Clay!! Dina jävla idiot... Det där var väl ändå onödigt!

(följer alla USAtakt i denna tråd, eller hur mycket får man spoila?) 
    Jag veeeeeeet!

Men han med fingrarna (eller lack thereof) var kvicktänkt Flört
  • Passionsfrukt
    varfördåför skrev 2011-10-28 20:53:49 följande:
    fyyy fan för clay
    Jag vill veta vad han ska säga åt klubben! Erkänna? Ljuga ihop nåt? Påstå att Piney gjorde det själv? Yeah right...
  • Passionsfrukt
    varfördåför skrev 2011-10-29 14:51:02 följande:
    gemma är svår, skulle inte vilja vara bästis med henne, fast inte ovän häller :-P
    Jag tror att om jag var en old lady så skulle jag försöka hålla mig i bakgrunden så mycket som möjligt, se till att Gemma varken tyckte bu eller bä om mig... hon är verkligen falsk! Men skitcool Tungan ute
  • Passionsfrukt
    varfördåför skrev 2011-10-29 15:28:14 följande:
    i krig vill man ha henne på sin sida om man säger så

Men jag skulle alltid undra vad hon sa om mig bakomryggen och hur hon skulle få mig fixad den dagen jag inte behagade henne längre

men osm farmor åt mina barn skulle hon kasnke vara bra?!
    Om Gemma tycker om en, då är det lugnt! Jag tror hon ställer upp i vått och torrt bara hon själv gillar och litar på en! Men om man hade henne som ytlig bekant eller så tror jag hon kunde backstabba en anytime. Och om hon ogillar en... då ska man bara hålla sig undan.

Hon är nog coolaste farmodern ever! Tungan ute
  • Passionsfrukt
    varfördåför skrev 2011-10-30 11:38:09 följande:
    tror jag skall bli som henne då killarna börjar ta hem flickvänner så skall jag droga de dumma och munpussas med dem jag gillar
    Låter skitbra! jag undestöder! Kan inte göra det själv då jag inte har kids men jag kan vara din bitchiga väninna som alla är rädda för och som vaktar dina pojkar lika mycket som du själv.
  • Passionsfrukt
    varfördåför skrev 2011-10-30 15:11:48 följande:
    haha.. blir aldelens utmärkt.. har ju tre pojkar att vacktapå så jag kan behöva lite stöd lillan kommer att bli som tigs flickor, hon är redan grymt bortskämd och har pappan lindad runt fingret
    Det brukar vara så med flickor Flört kanske han vaktar på henne då när friarna börjar knacka på? Så koncentrerar vi oss på pojkarna!
  • Passionsfrukt
    varfördåför skrev 2011-10-30 15:19:21 följande:
    skulle gissa att det blir så hon komme rinte tat få dejta förns han har "gått vidare" om man uttrycker sig lite fint
    Nämen stackars tjej Skrattande Han får nog lossa lite på tömmarna tycker jag! Hon hittar säkert nån riktigt trevlig pojk åt sig i sinom tid, och om pojken ifråga är suspekt så är det bara för Pooie att lägga på sig skinnvästen och knacka på hos honom med några polare i släptåg... det avskräcker nog vem som helst!