SoA

Men jo, han har fått bra djup.
Nu har jag sett!
Guuud jag låg på golvet mitt framför teven och skrek av ångest! Det är så otroligt spännande nu!
Jag tror inte Juice bara kunde ha sagt om sin farsa och knarket, hela klubben är så spänd nu och jag tror att minsta lilla snedsteg skulle få Clay att snetända och då är det ajöss. Men jag tror absolut att hela Juices lilla scheme kommer att avslöjas i slutet av säsongen, det kommer att vara tufft...
Vad han led då han låg där på bordet och blev sydd av Tara... stackars pojk...
Och horan fick vad hon förtjänade... av fel person! För Jax är ju verkligen rätt person till det, han som legat med henne själv. Ok att hon hotade hans tjej, barn och klubb i deras eget klubbhus, men jag tycker det varit mer rätt om tjejerna ställt upp för Lila och hämnats på bruden. Jag menar, det var ju DE som blev hotade, inte Jax i person... Så det var ganska jävla magstarkt av honom, speciellt som det faktiskt är han och Opie som är hororna i dethär fallet. Det enda bruden gjort sig skyldig till är indiskretion. Det är okej för killarna att ligga med fnask men så fort de är klara ska fnasket klä sig, smyga ut och absolut inte visa sig för fruar och flickvänner. För misstaget att paradera runt klubbhuset fick fnasket betala dyrt.
Clay är fan på en slippery slope nu. Tänker få död på Tara. Han är fan kall. Och Unser stackarn försöker bara skydda Tara men vågar inte gå emot Clay. Det är nog fan en röra, dethär.
Opie och Lila annars... nu först har de snacket om barnskaffande som de borde ha haft för ett bra tag sedan. Ja: Lila gjorde fel då hon gjorde abort helt utan att snacka om saken, men om hon sagt åt Ope att hon var gravid, tror ni fan han hade låtit henne göra abort? Fuck no! Jag fattar att hon inget sa. Och han lägger över hela skulden på henne. "Jag lämnar ungarna hos [namn], sover i klubbhuset och du får meddela vad du vill." End of discussion. Schysst, Ope, verkligen sympatiskt.
Vill annars ha en farsa som Tig som ger mig 12 papp sådär bara