Inlägg från: Passionsfrukt |Visa alla inlägg
  • Passionsfrukt

SoA

varfördåför skrev 2011-10-21 21:45:51 följande:
    man fick ju tvärse en bild i albumet på då han var ung, han, frun och opie som barn fast man han ju knappt se något... :-S
    MEN SHIT VAD DU MINNS!!! Förvånad
  • Passionsfrukt
    varfördåför skrev 2011-10-21 21:53:07 följande:
    hahahaha.. sorry (note to self: måste fundera på att börja dölja mina superkrafter)
    Coolaste superkraften ever!

Jason Momoa som spelar Drogo och Conan är skithet faktiskt Tungan ute Har vi inte snackat honom redan tidigare i tråden? Du som minns så bra Flört
  • Passionsfrukt
    varfördåför skrev 2011-10-21 21:57:13 följande:
    jopp.. jag åberopade honom då vi väntade på nya säsongen av SoA och jag fördrevtiden med game of thrones men nu är han ju död där (sorri om någon missat) så då kan han komma hit istället
    Vad skulle han spela då? En medlem? En porrskådis? En medlem av nåt rivalgäng?
    Nu ska vi spåna fram en roll åt honom!
  • Passionsfrukt
    varfördåför skrev 2011-10-21 22:07:42 följande:
    han måste ju få en större roll.. typ som happy som de egentligen lånadein i början (?!) han avr ju inte en i den slutna gruppen vid det ovala bordet (är han väl inte nu häller iof) en sådan roll skulle han ha.. lite torped kanske
    Men samtidigt så är han lite för prettyboy, jag tänker spontant PORRSKÅDIS då jag i mitt huvud lägger honom mitt in i SoA.  Fast snaggar han håret och lägger på sig läderkläder och försöker låta bli att se på folk liksom under lugg sådär så kunde han nog passera som medlem. Men det måste vara någon slags "inhoppare" i stil med Happy, det har du rätt i!

Happy annars, då dom skulle gräva ner han som kom på Juice... han var grym! Han typ hatade intensivt *ryyyser lite av välbehag*

Var är annars alla andra tjejer som i början av tråden hängde här? Goonie och HäckHäxan och allt vad de hette?? Gråter
  • Passionsfrukt
    varfördåför skrev 2011-10-21 22:17:38 följande:
    jaaa, var är brudarna :-O fast häckis var här ganska nyligt, då vi snackade kvnnosyn.. kanske jag som skrämde bort dem

fast chal är aldeles för het för att spela porrskådis.. han kan bli en mayan eller en av romeos killar.. faaan, han skulle rent få vara den som raderar tara :-P
    Han är inte tillräckligt mexikansk för att vara en av Romeos grabbar... han kunde kanske passera för en av Salazars dock... Skjuta Tara kunde ha göra, det skulle vara min drömdöd Tungan ute

Jag vill göra en efterlysning på våra brudar! Dom ska komma tillbaka och så ska vi tjafsa halva nätterna igen!
  • Passionsfrukt
    Snösparv skrev 2011-10-21 23:05:32 följande:
    Tror du inte? Jag är övertygad om att Juice tar livet av sig, man ser ju hur han plågas av sitt dåliga samvete.
    Klubben kommer att hinna ta död på honom innan tror jag.
    varfördåför skrev 2011-10-21 22:30:23 följande:
    haha.. ja, skjuten av han skulle kasnke vara helt ok

jaaaa, kom tillbaka!!!! *mins den gamla goda tiden då vi alla var samlade och jag skrattade så jag grät* jag har förövrigt på mig vinterjackan i skrivandestund om någon mins mina problem med att få av mig ytterkläderna då jag kom hem
    Those were the days Flört
  • Passionsfrukt
    varfördåför skrev 2011-10-24 00:03:10 följande:
    ok, jag köper det inte, men kommer heller inte att ta den diskussionen här då det egentligen är ganska irrelevant för tråden.

Men tänk om de nu mot all förmodan skulle spelain i Stockholm... då skulle jag nog vara tvungen att ta en tripp till huvudstaden
    Jag skulle ta första bästa Siljafärja till Sthlm jag med
  • Passionsfrukt
    varfördåför skrev 2011-10-24 08:16:27 följande:
    då får vi träffas och äta middag

Hur ser dte ut med familjer för skådisarna btw? tänkte att dte är ju bra att sondera lite tereng och sedan lägga in några av dem som "free cards" nu en stund i förväg, annars verkar det ju lite genomskinligt om man gör det just innan man åker

(Ryan har familj, men hur är det med Tommy tex )
    Tommy är väl gift? Tror de flesta är säkert gifta/i förhållanden, det är liksom inte superunga människor vi talar om Flört Fast en del kanske inte har emot lite skandinaviska äventyr medan de en gång är ute på arbetsresa??
  • Passionsfrukt
    varfördåför skrev 2011-10-25 12:16:40 följande:
    jag tror inet att dte blir någon röstning, de måste ju med juice till lassa så de får skjuta på röstningen.. dom får ju annat att tänka på nu, jag tror att detta kommer tat ena dem och dessutom få polisen på deras sida.. jag tror att unser komme rtat börja sammarbeta med den nya polisen..
    Jag tror inte heller det blir någon röstning för dom får Juice att deala med nu. Är lite rädd för att dom alla kommer att ena sig emot honom. Jag menar, grejen med att han är svart kunde de ha accepterat tror jag, men inte allt det som kom därefter, inklusive dödsskjutningen av en kamrat. Så dom kommer att fixa Juice först och efter det kanske Clay kan få med sig alla på sin sida.
    Kanske.
    Usch, det känns så hemskt att Juice äntligen fick en lapp på västen och förtroende av Clay och så händer allt dethär... stackars pojk...