Inlägg från: varfördåför |Visa alla inlägg
  • varfördåför

SoA

Bordeaux skrev 2011-05-25 10:42:55 följande:
    Jaha jag vet, tyckte det lät lite lite att Kh1 "bara" ville ha ett par tre stycken. När man själv hur lätt som helst kommer upp i fler
    haha.. ja.. läggtill halfsack så är det sex stycken och kasnke han som inte blev inröstad pga en chefertik.. och tar man även folk utanför klubben så är man fort uppe i 10-15stycken haha
    nepp... kan inte stava... sorry!
  • varfördåför
    Passionsfrukt skrev 2011-05-25 12:34:29 följande:
    Ni mobbar Clay genast jag avlägsnar mig... bereden eder för en gruvlig hämnd!
    MOAHAHAHAA! *skrattar ondskefullt*

Nånej.

I början av säsong 1 tyckte jag faktiskt att Clay var väldigt mesig och att Gemma verkade styra hela klubben genom honom. Just det där om att hon hoppas att han följer rätt pappa och allt, hon verkade vara jättemanipulativ och sneaky. Men ju mer serien framskred så försvann nog de tankarna hos mig. Visst är hon ganska sneaky och handlingskraftig men inte kan man ju direkt säga att hon styr klubben. Däremot skulle nog inte klubben funka utan henne för hon sköter ju all markservice, håller redan på familjerna osv.
    men hon mendade ju att jax skulle följa klej, det var ju gemma och klej som dödade jhon. Och hon är ju genuint orolig att cley skall döda jax med ett tag, så har nog inget att säga till om där för då had ehon ju skyddad jax såklart
  • varfördåför
    Goonie skrev 2011-05-25 11:52:20 följande:
    Det är ju "Otto" som gjort serien. Fast det kanske alla redan visste Förvånad
    det viste inte jag
  • varfördåför
    Passionsfrukt skrev 2011-05-25 12:43:43 följande:
    Jo, och han är gift med Katey Sagal som spelar Gemma. Han är lite masochistisk faktiskt; hackar ut ögonen på sin egen karaktär och låter sin hustrus karaktär våldtas
    det är ju väldigt ondsint, undrar om han gårigång på det..
  • varfördåför
    Goonie skrev 2011-05-25 13:33:10 följande:
    Sen finns det tydligen en annan Tommy Flanagan hahaha www.jazz.com/assets/2008/1/14/albumc overTommyFlanagan-SunsetAndTheMockingbird-TheBirth dayConcert.jpg?1200289958
    ingen av länkarna verkade fungera för mig, på ena var en jazz musiker och på den andra obama och har chibs blivit obama så fattar jag inet häller vad som hänt

men jag tycker att han är snyggare nu än han var då han var ung, typ i hailander (vist avr det den)
  • varfördåför
    Goonie skrev 2011-05-25 13:59:08 följande:
    Mendå, en ska det vara en jazzmusiker på, han heter tydligen också Tommy Flanagan (Chibs). Den andra ska INTE vara på Obama. Det ska vara en fulbild på den riktigt Chibs med snuskhår, gubbmage och allt.

Braveheart var det, och jo han är snyggare nu... I SERIEN. Flört 
    men snuskhåret stör mig inte (har väl blivit van då så många har det i serien) bara magen som stör och den har han ju i serien också så nää.. tommy är sexig (inte bildskön) även irl
  • varfördåför
    Goonie skrev 2011-05-25 14:37:24 följande:
    Det är skillnad på att vara snygg och sexig {#emotions_dlg.djavulsk}
    enorm skillnad, ingen i serien är snygg.. möjligt vis någon av tjejerna, men jag orkar inte känna efter med dem

jax är inte häller snygg det får ni mig inte till att tycka, han ser förbarnslig ut och har för tätt mellan ögone och opie har för storaläppar (sorry gillar inte sådant) och för utåtstående öronen. ja de andra är ju gasnka uppenbart varför de inte är snygga. den snyggaste om man skall räkna så är juice, han är mest bildskön. Men fasen så sexiga de är ändå 
  • varfördåför
    Goonie skrev 2011-05-25 14:48:30 följande:
    Och där har vi ju beviset på att det är attityden som attraherar folk, inte själva utseendet i sig.
    ska nog tillite av varje tror jag. Men det beror nog på vad man är för människa? för de där mespropparna i troblood eller vad det heter är ju inte stentuffa men räknas ju ändå som snygga/sexiga?

ofta är det ju den dom är huvudpersons om är "snygg" oavsett hur rästen av de i serien serut. jag tror att folk är lättlurade.. bara se på omröstningen 61 jax och 4 chibs, säger ju endel om folk ändå
  • varfördåför
    Goonie skrev 2011-05-25 15:23:59 följande:
    Har inte sett ens en minut av den serien (filmen?). Du ser jag vet inte ens vad det är haha. Och de ses nog som sexiga pga att de är vampyrer (är de det?). Det blir lite farligt. Men fan, hade man sett Alexander Skarsgård på bussen utan att veta om att han var känd hade man ju inte ens reagerat. Han är ju inte sexig i sig... (om ens snygg). 

Haha det är klart att folk är lättlurade och du och jag har sett igenom lurendrejeriet och insett att det är Opie, Chibs OCH TIG som är heta Skål 
    vist är det så.. om jag hade sett chibs och skarsgård på bussen hade jag valt chibs ändå (om båda hade varit sevila) människan måste ju ha karaktär ju, man får ju inet bara vara lång och blond, det är ksittråkigt. (stellan skarsgård däremot är jag nog lite kär i)

tur att det finns sånna som vi, annars skulle ju bara jax få ligga :-P (och det är han inet värd)
  • varfördåför
    Goonie skrev 2011-05-25 15:32:11 följande:
    Haha det är sant. Men så tycker jag att det är hetare med äldre män än yngre Oskyldig
    Men Opie har fått många röster han med.. undra vad det är som gör att så många röstar på en stoooor hårig karl. Eller kan det vara för att han är yngre än många i klubben? Eller för att han har en ganska stor roll? Eller så är han bara väldigt känslig. Don't know. (Fast jag vet ju varför jag röstade)
    jag gissar på gasnka stor roll och sedan att han är manlig. de som inte vill ha pojkig och vältränad vill ha manlig så då röstar det på opes. Men många som röstat har säkert bara sett något avsnitt (annars ahde de varit här och diskuterat) och då är det ju jax som man fortast får en relation till därför leder han över opie, annars hade de nog legan något närmare i röstningen iaf.