-
nää.. jag vill iet att juice skall ha samma frilla som jax, juice har inte mohak i fyran hällerBordeaux skrev 2011-05-25 21:33:40 följande:Nejnejnejnej jag vill inte att jax ska ha samma frisyr som Juice. Usch!
-
kommer i september tror jag, men det finns bilder på fejjan..HannaVirrpanna skrev 2011-05-25 21:41:27 följande:VA!? Finns Säsong 4 ute? -
men nu drog du ju rtill med en ytterlighet dockHannaVirrpanna skrev 2011-05-25 22:59:06 följande:Det värsta som finns är barnsliga som ska se manliga ut.... typ: loooligt.blogg.se/images/2010/001superb_75011...
Äre ba ja som tyck de?
jax blir faktiskt snyggare i säsongfyra då han är snaggad och har skägg
-
jo, men han är snyggare i mohak än i helfrisyr.. eller vad man skall säga.. typ vanligt snaggat.HannaVirrpanna skrev 2011-05-25 23:00:32 följande:Juice är snygg.... :) -
jag gillar genereltsett inet ljusaskägg, men jag tycker hans är ok ändå...HannaVirrpanna skrev 2011-05-25 23:07:40 följande:Haha jag kände det! :) Var bara tvungen att visa exakt vad jag menade! :) Jax skulle va snygg med tredagars... Men jag tycker getskäggs/gubbskägget förstör...
Juice är nog snygg i vad som helst.... :)
Nää jag är inte ytlig! ;)
ingen här är ytlig, vi pratar bara om den inreskönheten.. särskilt tigs inreskönhet då :-P -
åå.. mysigtHannaVirrpanna skrev 2011-05-25 23:13:14 följande:Va bra att vi alla är olika. Måste nu gå vidare till sovrummet... Fick just ett hot "Kommer du inte nu får du ingen massage...." Den är jag inte beredd att offra!
välkommen åter
-
Jax: (after Tig has pulled down his pants and shown two female doctors the dog bite on his butt) Distract 'em, I said distract 'em, not scar 'em for life!
Tig: No shit, man, I'm serious, I think it's infected.
Tig: Go on, get out of here, before I rape both of you.
Bobby: Hey!
Tig: C'mon, it's just an expression. Term of endearment.
(tig är lite skojig ändå :-P)
-
sitaten skall inte sittaihop, de är från två olika scener.
-
jax är en månad yngre än min man och tig är ett år äldre än min mamma.. det ä'r verkligen svårt att se hur gamla människor är då man ser dem på tv
chibs är sex år yngre än tig
half sack är ett år YNGRE än mig
gemma är tvåår äldre än min pappa och clay är 60år haha.. han hänger inte med i 10säsonger till
-