Inlägg från: varfördåför |Visa alla inlägg
  • varfördåför

SoA

hahahahaha... unser är yngre än både clay och gemma

nepp... kan inte stava... sorry!
  • varfördåför
    Bordeaux skrev 2011-05-26 09:34:42 följande:
    Jag vet inte så mycket det var maken som sa att några från SoA kommer dyka upp i the Shield men att det inte är själva SoA utan typ mayans. Kanske ska sluta tro på gubben min och tro mer på er
    Men du har inte sett Shield? Jag vill också veta om den kommer bli bra snart
    undrar om det är det mannen ser!?

t2.gstatic.com/images

tigs "kompis" verkar vara med

t2.gstatic.com/images

taras ex, verkar vara med?
  • varfördåför
    Goonie skrev 2011-05-26 10:21:24 följande:
    Ja. Kan faktiskt inte komma på en enda serie eller film jag sett det senaste året (för att dra till med nåt) som INTE haft en snygging. Shit. Är det så att kvinnor behöver ha något ögongodis för att kolla på TV? Förvånad
    eller så att kvinnor ser lite mer än bara ytan vilket gör att fler känns "snygga"
  • varfördåför
    Passionsfrukt skrev 2011-05-26 10:43:27 följande:
    Omg hörni tjejer.
    Half-sack var precis hit med ett paket åt mig.
    Eller ja, det var en ung, lagom snygg man som påminde om Half-sack. Jag log lite extrabrett åt honom Skrattande Tur att jag hade sminkat mig extra idag + fixat håret, synd bara att jag inte hade hunnit klä mig än utan tog emot honom i ett inte så smickrande linne + trådslitna harembyxor för hemmabruk... samt noppiga tofflor...
    du skulle ha utbrutsit "prospect, you are alive!" och kastat dig om halsen på honom
  • varfördåför

hittade klippet med tig på bardisken.. då han säger i love you på slutet så låter det helt ärligt

• varfördåför

den här var lite mysig

• varfördåför

jag hade ju helt glömt you tube, kollade massor där innan på eddie izzard som jag också är stört kär i, men  har inte varit där på flera veckor. blir nog mer framöver medan jag väntar på säsong 4a..

(eddie)
  • varfördåför
    Goonie skrev 2011-05-26 14:35:34 följande:
    På tal om något helt annat... satt och tänkte och kom på att det är 27 dagar till jag gifter mig Förvånad Blir det otrohet om jag drömmer lite om Tig ibland sen?
    jag har varit gift i fyra år med nuvarande (och några år innan det med den förre också) ingen har iaf anklagat mig för otrohet

Grattis, vad roligt
  • varfördåför
    Goonie skrev 2011-05-26 14:43:13 följande:
    Då litar jag på dig Solig Det ena måste ju inte utesluta det andra Tungan ute
    och i dina ecktenskapsförord skriver du helt enkelt att skulle då få chansen att ha sex med någon i samcro så får du det