Inlägg från: Passionsfrukt |Visa alla inlägg
  • Passionsfrukt

SoA

HäxanSurtant skrev 2011-05-21 21:04:37 följande:
    hahahha Min familj har alltid fastnat i köket, suttit med var sin bok runt bordet osv, köket har alltid varit vårt hems hjärta OCH där sitter jag och mina vänner ännu. Fast de blir knas där vi bor nu eftersom det inget bord finns i köket, vilket jag ibland har lust att ändra på. Men ja hade ett bord i varje rum förut och jag bara smalar skräp på dom. Bättre med bara ett som jag måste röja av dagligen då
    Jag älskar också att sitta i kök, men vi hade inte ett sånt kök då jag växte upp och jag har absolut inte ett sånt kök nu.

NU ÄR VI OT, VI MÅSTE JU SNACKA SOA!!!

Vad hände i slutet av förra säsongen? Allt blev bra men dom hamnar i fängelse. Tara är gravid? Jaxes pojk är tillbaka. Jimmy O är död.  Jax har en halvsyrra i Belfast (som han höll på sätta på, of course).
  • Passionsfrukt
    varfördåför skrev 2011-05-21 21:06:39 följande:
    du kan ju inet mörda opie
    Jasg behåller Opie som trädgårdsmästare, tycker om trädgårdar men inte om att pyssla i dem Skrattande
  • Passionsfrukt
    HäxanSurtant skrev 2011-05-21 21:06:43 följande:
    Aha,ja god är den iaf. Blev så glad för ett tag sen när jag hittade den i stora flaskor och inte bara i små burkar.
    Den är jättegod!
    Allt gott kommer från Sverige. Åtminstone då jag var liten. Yoggi och Ahlgrens bilar. Samt Dr Pepper. I Sverige smakade man första gången på allt som gör livet värt att leva.
    Men Finland har godare choklad!
  • Passionsfrukt
    HäxanSurtant skrev 2011-05-21 21:08:55 följande:
    Men det hade nog vart fräckt med katterna då blir den ju ändå personlig och bara din Det är därför jag målar mina själv, inget avancerat alls, gillar enkla saker som står för saker i mitt liv, det räcker för mig att jag vet vad de står för och tycker om dom.

Ingen aning om vad tramp stamp är kan någon länka en bild??
    Jag tänkte det, att den är ju personlig då iaf.

Ett tramp stamp är en tatuering i svanken www.themontyminute.com/wp-content/uploads/2008/10/buzz-tramp-stamps.jpg
  • Passionsfrukt
    varfördåför skrev 2011-05-21 21:10:54 följande:
    hehehe.. du får nu anställa en till också då.. som gör något vettigt
    Om han inte duger till trädgårdsarbete så får han gå. Men för att han liknar Opie så får han leva. I am being merciful today.
    HäxanSurtant skrev 2011-05-21 21:10:58 följande:
    hahhahahaa jag tror det var en bra sumering, så nu kan vi vara OT igen
    Nej men vi måste ju spekulera. Tara kommer säkert att få en tjej.
  • Passionsfrukt
    HäxanSurtant skrev 2011-05-21 21:13:11 följande:
    Kunde inte sagt det bättre själv, står stadigt, precis vad jag behöver, är också hetsig OCH jag behöver verkligen någon med pondus nog att få mig att backa när det behövs utan att för den saken vara elak, svårt att förklara bättre...
    Exakt så!
    Och humor. Har han inte humor så funkar det inte, tyvärr. Och det måste vara lika knäpp humor som jag har, annars funkar det inte. Mitt ex hade enastående humor och det var väl det enda som var bra med honom.
  • Passionsfrukt
    HäxanSurtant skrev 2011-05-21 21:16:38 följande:
    INte smakat finsk choklad, men det skall jag se till att någon fixar åt mig.. eller joo en tuuluu eller nått som finns på ica ibland, den är finsk sa min finska polare som köpte den
    Wtf är tuuluu? Aldrig hört heller Skrattande
    Fazers blå is the shit. Finsk standardchoklad, sedan finns det olika varianter. Krämigare än marabou, då de använder mjölk istället för mjölkpulver. www.hs.fi/kuvat/iso_webkuva/horizontal/1135249589937.jpeg
  • Passionsfrukt
    HäxanSurtant skrev 2011-05-21 21:17:33 följande:
    Om jag haft kropp för det så hade jag gjort en sån på framsidan.. men nu är jag kort och tjock så det tänker jag icke ge mig på
    Inte fan har jag direkt en modellkropp heller men det skiter jag högtidligen i! Skrattande
    varfördåför skrev 2011-05-21 21:17:57 följande:

den här scenen var rolig då de låg och tittade på varandra och skrattade.. undrar om det bara blev så eller om det stod i manus?!
    Jo den var hejdlös! Skulle inte förvåna mig om de bara crackade och inte kunde hålla sig, alltså att det inte stod i manus.
  • Passionsfrukt
    HäxanSurtant skrev 2011-05-21 21:19:32 följande:
    du dubbelklickar jämte bilden, så den blir blå (markerad) sen crtl c (kopierar) sen crtl v för att klistra in den i ett inlägg.. Lärde mig förra veckan

HOLY FUCKING SHIT ÄR DET DÄR EN BREVLÅDA???
    VILL HAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!
    Och säg inte att "jamen det är inte bara att måla" för det är inte "bara att måla" för mig. Det här är vad som händer om jag försöker "bara måla" nåt:

• Passionsfrukt
    HäxanSurtant skrev 2011-05-21 21:20:49 följande:
    Ja humor är lika viktigt som rätt humör.. Jag har så vriden humor, sarkastiskt, ironisk och rätt barock, kan inte leva med en man som inte kan uppskatta det eller som inte kan ordbattla och slåss med ord bara för att det är sköj, snabb i huvudet och rapp i käften helt enkelt
    Jag är totalt vriden jag med, hela jag Finns inget så avtändande som en man som inte fattar då man drar till med nåt riktigt mörkt eller sarkastiskt och man får bara en konstig blick tillbaka. Då är det bara att ta sin hatt, tacka och gå.
Svar på tråden SoA