Inlägg från: varfördåför |Visa alla inlägg
  • varfördåför

SoA

Passionsfrukt skrev 2011-05-29 13:36:40 följande:
    IUUUUUUU :''D
    Fast i det här skedet är jag redo att ta emot all hjälp jag kan få.
    "Hey Tig, got a horny cat over here, you busy?"
    Eller så ringer man helt enkelt och frågar om han är intresserad utav lite pussy Flört
    hahaha.. nasty :-P
    nepp... kan inte stava... sorry!
  • varfördåför

försökte få en vän att börja se soa.. jag tror att hon var sugen..får se om hon får tid.. inte alla som kan slita sig från sitt lodsasliv och sätta sig i verkligheten och njuta av 3x13avsnitt pure njutning

• varfördåför
    Passionsfrukt skrev 2011-05-29 19:40:58 följande:
    Jag och min kompis som jag ser alla avsnitt tillsammans med försökte få en gemensam kompis att börja kolla, lånade ut boxen med s1 åt henne och vi trodde verkligen hon skulle bli hooked då hennes pojkvän hade motorcykel (inte HD men anyway)... Nej, tjejen gillade det inte det minsta och såg aldrig s1 till slut. Suck! Tungan ute
    jag och min vän har relativt samma smak (fast hon är lite inne på jax dock) så jag tror hon skulle kunna se det för männen
  • varfördåför
    Passionsfrukt skrev 2011-05-29 19:53:03 följande:
    Vi trodde ju hon skulle gilla det för vi har liknande smak, hon gillar True Blood också, men nehepp. Hon såg det inte ens för karlarna! Skrattande
    min kompis gillar tro blood också av någon anledning men hon verkar ju gilla småkillarna bättre än mennen.. hon blev väl inte jätte eggad  då jag sa åt henne att googla chibs
  • varfördåför
    Passionsfrukt skrev 2011-05-29 20:02:12 följande:
    Vad tråkig hon är Flört

Bläää, har haft lågtryckshuvudvärk hela dagen, det har regnat nonstop, och nu jävlar när man ska börja tänka på refrängen så småningom så kommer solen fram!
    Däremot har jag inte ätit nåt sött idag (i gengäld har jag inte motionerat heller) och dessutom kommit på att jag vill ha ett par MBT... Förvånad
    jag har haft migrän så mannen har styrt min dag och ringt mig då och då och sagt "nu är klockan 13.45 nu måste du köra pojken på matchen, nu är klockan 16.30 nu måste ni åka till svägerskan.." för annars hade jag inte klarat dagen

vad är MBT?
  • varfördåför
    Passionsfrukt skrev 2011-05-29 20:13:55 följande:
    Meh, måste du göra sånt fastän du har migrän?

MBT är såna här fula saker 3.bp.blogspot.com/-qjkALj0QynU/TbRuGBoc-TI/AAAAAAAAALE/5P4qEzmvuN0/s 1600/mbt1.jpg Skrattande
    vi har en bil som fungerar och ett barn som är sjukt och det ösregnar.. så det avr att välja två onda ting idag.. så jag fick lov att vara mamma trotts huvudverken..

ja, de är inte snygga de där.. men det hade varit kul om de faktiskt fungerade, för de är sådana som skulle få rumpan finare va, eller var dte en annan sort?
  • varfördåför
    Passionsfrukt skrev 2011-05-29 21:17:16 följande:
    Jag antar att mammajobbet är 24/7 Skrattande Inget man kan sjukskriva sig ifrån.

Dom ger en bättre hållning och tränar diverse ben-, rygg- och rumpmuskler medan man går. Eller påstås göra det iaf... jag känner några ryggsjuka som har MBTs och dom har upplevt att det hjälpt vid besvären.
    nää.. mamma får man vara alltid, oavsett om man har huvudet på kroppen eller om det har lossnat

ok, de kanske skulle hjälpa mot min huvudverk om jag fick bättre hållning. jag har kollat på någon typ av "sele" som man har runt axlarna och på ryggen för att få bättre hållning. Kanske om jag har både en sådan och sådana där skor så skulle jag bli både snygg och slippa huvudvärken synd att de kostar en dryg tusing var bara
  • varfördåför

har tråden dött eller är det så att alla sitter och biter på naglarna inför september så att ingen kan skriva mer?

• varfördåför
    Passionsfrukt skrev 2011-05-30 20:50:19 följande:
    Tror det är låtsasvärlden som håller fast oss... men kanske ämnet börjar vara uttömt? Näeeee, så kan det väl inte vara??? Skrattande
    lodsasvärlden är ett stort hinder för många..

kan väl inte bli uttömt?! vi har ju knappt börjat..?!

hur skulle det tex vara att inse att man var gravid och inte viste vem av dem som var pappa till barnet (väldigt spåännande trådstart här på fl,

"+:ade just och det finns fyra potentiella pappor, alla är med i samma mc klubb och extremt farliga, skall jag berätta för dem och riskera att de skjuter varnadre eller ev. mig?"
  • varfördåför
    Passionsfrukt skrev 2011-05-30 20:58:49 följande:
    Shit, du har haft it going on om du strulat med fyra mc-klubbare! Vad är du för en kvinna riktigt? Tungan ute Och hur har de gått med på att dela dig på det där viset?
    har du inte sett SoA de delar ju hejvilt på sina kvinnor,i nga problem att hinna fyra på samma kväll om man ligger i och håller sig framme