Inlägg från: varfördåför |Visa alla inlägg
  • varfördåför

SoA

Bordeaux skrev 2011-05-30 21:11:15 följande:
    Half.sacks tjej har ju hunnit med tre stycken så. Clay, half-sack och en av irländarna. så nog går det
    jag menar det
    nepp... kan inte stava... sorry!
  • varfördåför
    Passionsfrukt skrev 2011-05-30 21:14:08 följande:
    Jamen inte så tätt inpå varandra at tman inte skulle veta vem som är fadern... och speciellt "seriösa" förhållanden kan det ju inte heller vara frågan om.
    nää.. det var samma kväll så jagvet inte ens om man kan kalla det för oseriösa förhållanden, det är nog inga förhållanden alls.. hmm.. vet inte ens om en av dem är medveten om vad han gjorde :-P
  • varfördåför
    Bordeaux skrev 2011-05-30 21:30:32 följande:
    Är inte abort mer eller mindre olagligt i USA, kanske inte olagligt men att man bör smyga med det som Tara och Opies porrbrud gjorde.
    abort kommer inte på fråga abort är MORD!!!!
  • varfördåför
    Passionsfrukt skrev 2011-05-30 21:23:08 följande:
    Ajajaj...
    Jaa-du, det är väl bara abort som gäller? För du kan ju inte bara tvinga på någon av de där killarna en baby.
    jag anser att dte är killarnas ansvar att skydda sig, vi inte DE ha en unge så får DE setill att inte göra någon på smällen. SÅdet så!!
  • varfördåför
    kg8 skrev 2011-05-30 21:57:56 följande:
    Jag måste bara få göra ett litet instick i eran spännande diskussion (jag tycker att man behåller ungen och så hoppas man på att den är lik någon senare, typ oerhört tätsittande ögon eller grymt bred käke eller liknande )

Hur som helst ville jag bara tillägga att jag kikat igenom s1 och är på s2 nu igen och inser att jag nog är lite kär i irländarens pojk, Eddie eller vad heter han?

Jag gillar bara småpojkarna i denna serien märker jag  
    haha.. den aksnke föds medd ärr på kinderna kan de ha gjort avtryck på generna

eddie? nää.. vist var han en mes?
  • varfördåför
    xXMaLoXx skrev 2011-05-30 22:02:34 följande:
    Fast Tara gjorde väl aldrig aborten? Hon hann väl bara boka tiden, eller menar ni att jag missat nåt??!?!?
    nää, hon gjorde ingen.. frågan är vad hon gjorde då de lugnadenersig och alla åkte in dock.. men jag tror att hon fått en unge.
  • varfördåför
    Bordeaux skrev 2011-05-30 22:22:55 följande:
    Hon bokade tid men kom aldrirg fram för kidnappningen kom i vägen
    haha.. det skall jag använda om någon av mc killarna gnäller över ungen.. "jag bokade en tid men det kom en kidnappning i vägen...!" och det spännande är att de kan godta den förklaringen
  • varfördåför
    kg8 skrev 2011-05-30 22:26:38 följande:
    Jo en mes men oj så fin, och en härlig irländsk dialekt usch vad jag är knäpp, jag som alltid gillat "bad boys" men i soa så är det half sack och Eddie som får igång mig (och självklart juice och dessutom happys röst )
    hmm.. undrar hur eddie blivit med happys röst?!
  • varfördåför
    kg8 skrev 2011-05-30 22:30:46 följande:
    Oemotståndlig
    Men av ngn sjuk anledning så är ändå half sack den som skulle få mig på rygg han är så tafatt på ett jäkligt charmigt sätt
    han är ju underbar då piny säger "det avr ju nog med att du inte vinkade till mig.." och half svarar "det gjorde jag ju.." hahaha.. skrattade högt då jag dåg det aldelens själv här hemma
  • varfördåför
    kg8 skrev 2011-05-30 22:41:35 följande:
    Jag såg det igår och skrattade också högt i min ensamhet
    då är vi ju lika skumm ajag och du iaf som sitter och skrattar högt då vi är själva

ibland får de verkligen till dialogen. Måste se allt igen känner jag.. tror att tig är asrolig också egentligen men jag hatade ju honom ända till slutet av säsong tre så jag har inte lyssnat så noga på vad han ahr sagt