Inlägg från: varfördåför |Visa alla inlägg
  • varfördåför

SoA

Bordeaux skrev 2011-06-03 13:02:26 följande:
    Jag och gubben tog bilen från Schweiz till Sverige, så fort vi kom ut på motorvägen så bärjade tjatandet. Tror du vi får se Schweiziska eller tyska SoA? Det dröjde till norra tyskland innan vi fick se något mc-gäng och på färjan var det ungefär 3-4 olika mc-gäng så vi började fundera på om det var ett patch-over möte eller om de skulle hjälpas åt för att hämta hem någons kidnappade barn. Vi noterade också att de tyvärr inte hade lappar med president, v president osv. De hade nog med sig ett par prospects dock och umgicks över gäng-gränserna.
    SoA är betydligt snyggare än de här gängen kanske ska tilläggas
    oj.. vad spännande det avr nog inga prinsar och presidenter med då hade dom  nog haft de lapparna också
    nepp... kan inte stava... sorry!
  • varfördåför
    Passionsfrukt skrev 2011-06-03 16:37:05 följande:
    Hmm... vilken färja? En kompis smsade från en Sverige-Finland-kryssning igår och sa att dom delade båten med åtminstone fem olika MC-gäng Skrattande Det hade varit fint att se - men jag utgår ifrån att de står sig slätt mot SoA...
    värst vad alla träffar spännande män.. vill ju jag ockå *tjurar*
  • varfördåför
    Passionsfrukt skrev 2011-06-04 15:03:10 följande:
    Ah, min kompis åkte mellan Åbo och Stockhom Glad Men dom kanske skulle på till samma slutdestination? Är det MC-Con på gång i Sverige nånstans? Skrattande

Var är alla annars? Är ni på studentmottagningar och skolavslutningar alla? (I Finland är det idag iaf, vet inte hur det är hos er.)
    tror inet att dteär det här, fast jag ahr ingen koll, mina barn går en veck atill iaf. Vi har varit på leoslekland i nästan fem timmar så jag är sååå trött.. men så gingde grannen och ville ha med mig på dans så det blir nog det i kväll och tvåårskalas imorgon. Oj vad skönt det vore att bara sitte är hed er känner jag.. men ni är ju så tysta nuförtiden.
  • varfördåför

chattade lite med mitt ex, han som fick mig att se serien, bad honom rösta på att han ville ha sex med chibs, men det verkar bli juice som får en röst vet inte hur man skall känna då ens ex överväger sex med killar

• varfördåför
    Passionsfrukt skrev 2011-06-05 15:56:00 följande:
    Vilka charmiga killar! Knivhugger folk åt höger och vänster... Offret hade säkert kollat lite för långt efter en mc-killes old lady Flört
    förmodligen.. och killen de hittat i handklovar på en klippa (död) kan ju också ha kollat lite snätt på dem då de var ute och crosade..

om de var snygga också så kasnke de skulle vara ämne för en ny bikerstråd
  • varfördåför
    Passionsfrukt skrev 2011-06-05 16:26:27 följande:
    Ja, tänk om vi istället för att sukta efter hollywoodskådisar skulle diskutera karlar som faktiskt finns på riktigt också? Chansen att faktiskt träffa dem är ju lite större...
    undrar om det är det vi är lite rädda kasnske.. man är ju endå gasnka sejf då man har sex med en hollywood skådis.. vist kan man få obehgliga sjukdomar och så, men det är sällan någon blir mördad för det

men hittar du någon snygg man som vi har möjlighet att träffa så fram med namn och bild så diskuterar vi honom
  • varfördåför
    Passionsfrukt skrev 2011-06-05 17:01:47 följande:
    HAHAHAHA, en snygg man? Här? Alltså jag dör av skratt.
    No but seriously. Suktar man efter Chibs blir man inte knivhuggen iaf så säkrare är det ju.
    Kan ju försöka hålla ögonen öppna efter någon snygg mc-kille här i trakterna men det är ganska hopplöst Skrattande
    nää, man borde överleva trotts en viss besatthet av chibs

finns inte mycket sexigt här häller måste jag säga.. men möjligen en.. hmm.. dock gift och har barn.. (som mig då) så han är ju lite upptagen.. man kan ju då riskre att bli nerhuggen av hans old lady
  • varfördåför

jag ahr hittat en ny kärlek.. i serien game of thrones.. fortfarande ouppnåelig, men, men, har ju kört på den linjen så länge nu så man är ju van

• varfördåför
    Passionsfrukt skrev 2011-06-06 08:53:47 följande:
    Jag har haft pilotavsnittet av den serien på datorn hur länge som helst utan att ha "hunnit" titta... borde ta mig i kragen... kanske i slutet av juli då jag har semester? Flört
    serien är väl sådar.. men man kan som intesluta se den heller.. såg fem avsnitt igår kväll..