SoA
HäxanSurtant skrev 2011-05-21 20:34:00 följande:
Japp iaf till jag får ett större hus (läs slott) att bo i då, kan rariteten få ett eget djur och barnfritt rum  

nu får de ha dem forever
  nu får de ha dem forever   

fan vad snyggt det vore med sons bord i mitten
  fan vad snyggt det vore med sons bord i mitten   

Det är till att get into character då man tatuerar sig permanent.
 Det är till att get into character då man tatuerar sig permanent. 

då vi satt upp nya väggen så får vi lite fer rum och lite bättre planlösning
  då vi satt upp nya väggen så får vi lite fer rum och lite bättre planlösning   

jag ritade en teckning till min bok (har skrivit på en bok sedan jag var 14år) nu är boken klar och jag ritade av huvudpersonen.. det blev jätte jobbigt då hans dels har en tatuering som serut som liemannen på ryggen och dels då mannen tyckte att han sågut som jucie   tur att teckningen inte skall förlja med boken
  tur att teckningen inte skall förlja med boken   

www.familjeliv.se/Forum-21-179/m58834856.html

Den andra som äter silkon äter gärna nappar, dropstopp grejorna i muggar och allt annat i gummi,plast eller silikon, *livsfarligt*  Man kan säga att min dotter slutade med napp rätt tidigt, katten åt upp alla, har en Ikeaburk med lock på där jag kastade ner många av dom.... Folk skrattar när det ser den i matrummet, jag bara vägrar slänga dom.. och det ger andra med småbarn en påminnelse om vad som händer om de lämmnar en napp utan tillsyn här
 Den andra som äter silkon äter gärna nappar, dropstopp grejorna i muggar och allt annat i gummi,plast eller silikon, *livsfarligt*  Man kan säga att min dotter slutade med napp rätt tidigt, katten åt upp alla, har en Ikeaburk med lock på där jag kastade ner många av dom.... Folk skrattar när det ser den i matrummet, jag bara vägrar slänga dom.. och det ger andra med småbarn en påminnelse om vad som händer om de lämmnar en napp utan tillsyn här  
 Allt möjligt hittar de minsann på och vi bara låter dom...
 Allt möjligt hittar de minsann på och vi bara låter dom... 
         så knäpp är jag.. OCh då växte jag upp i en sån där ganska stor etagelägenhet större delen av tiden...
 så knäpp är jag.. OCh då växte jag upp i en sån där ganska stor etagelägenhet större delen av tiden...