Inlägg från: varfördåför |Visa alla inlägg
  • varfördåför

SoA

HäxanSurtant skrev 2011-05-22 01:09:55 följande:
    Hehe ja ja man kan ju inte få allt.....

Hade kunnat med en mansgris om jag var hemmafru OCH aldrig behövde tjata för att få pengar
    där har du mitt liv
    nepp... kan inte stava... sorry!
  • varfördåför
    HäxanSurtant skrev 2011-05-22 01:12:18 följande:
    *avis*

eller hur skulle bara få ha chibs (utan mage) vid sidan av vilket perfekt liv
  • varfördåför
    HäxanSurtant skrev 2011-05-22 01:20:05 följande:
    Hahhahahhaaaaaa hur aspberger var du nu igen Drömmer

Gahh jag är aptrött, måste lägga mig.. inte ens min breda röv kommer klara av att håla mig kvar på stolen snart OCH då min vän är det riktigt illa, när häxan för slagsida....
    idag ahr jag inte avrit så aspberger ändå.. men då spenderade jag ju förmiddagen med att köpa väldigt könsbestämda och oPK:iga presenter till dottern också, så jag har inte hunnit vara neuropsykiatrisk idag. :-P
  • varfördåför

god morgon.. jag skall åka och hämta son hos farmor idag så jag återkommer senare i afton och då skall vi prata SoA.. (vi skrämmer ju bort alla andra som inte fattar hur roliga vi är ju)

• varfördåför

"Sadly, SAMCRO’s survival comes at the loss of one of the best actors and characters on Sons Of Anarchy Season 4. Ally Walker as Agent Stahl provided the diabolical villainy that made SAMCRO more than a band of motorcycle criminals. They became a family of anti-heroes. Stahl represented the law, which doesn’t always play by the rules it established. So who holds the law accountable? SAMCRO. Because of Stahl, Opie’s wife Donna was killed, Cameron Hayes’ (Jamie McShane) son was murdered, Hayes killed Half Sack as payback for his son’s murder (allegedly at the hands of Gemma at the time) and Hayes kidnapped Abel to replace his son. Where would Sons be without Stahl? The scene in the beginning of “NS” said it all. Instead of feeling regret for her murdered girlfriend, Stahl touches her empty bed and smiles. She was pure evil and felt no remorse for her actions."

tycker ni att sådant gör serien bättre? folks om man sitter och hatar och önskar livet ur?

• varfördåför

"Moving forward, Hale will be supplanting Stahl’s role as the law. He’s worked with gangs, forced business owners out of their property for the sake of real estate development and managed to turn himself into a hero by assisting in the take down of Salazar (Jose Pablo Cantillo) – who just happened to be in his employ. Is he anywhere close to being the character Stahl was? Hardly. Sons of Anarchy Season 4 will most likely introduce another villain while Hale has time to grow in power and cause more strife for Samcro. Then we’ll see how well he matches up to Stahl’s Charming legacy."

tycker att sesong 4 verkar spännande

• varfördåför
    Goonie skrev 2011-05-22 10:12:30 följande:
    Gud ja. Tror att sånt behövs för att man ska få en bättre syn på SAMCRO. Annars är ju allt de gör värst och för jävligt. Med såna där karaktärer glömmer man bort hur dåliga klubben är. 
    Gosh så seriöst inlägg. 
    (försöker locka folk)

men klubben gör ju bra saker, det är ju en snäll klubb som månar om charming, det är ju alla andra som är elaka ju?!
  • varfördåför
    Goonie skrev 2011-05-22 10:19:36 följande:
    Men de dödar ju folk! Och langar vapen! De är bad guys och det skulle du också tycka om de härjade i ditt närområdeTungan ute 
    nää.. jag ahde varit bästis med dem

men stan gillar dem ju.. stan vet ju att de gör bra saker, det är ju först då den där elaka surkäringen ljuger om dem som stan vänder sig mot dem ju.
  • varfördåför
    Goonie skrev 2011-05-22 10:31:50 följande:
    De gör bra OCH dåliga saker. Det är hela grejen med serien. Hade de bara gjort bra saker hade den varit tråkig. Hade de bara gjort dåliga saker hade man inte sympatiserat med dem. Men de balanserar det bra. Sen kommer hon och ljuger ihop skit och då väger det dåliga över. Hahah det låter som att jag gjort ett examensarbete om det onda och goda SAMCRO. {#emotions_dlg.flower}
    hahaha.. man kanske skulle skriva en avhandlig..

jag tycker att hon var för osympatisk, jag tror jag får högtblodtryck av så onda människor. hon hade ju ingen god sida.. en ricktigt sociopat..
  • varfördåför
    Goonie skrev 2011-05-22 10:38:55 följande:
    Ja men hade hon bara varit lite evil så hade hon ju varit som klubben. Hon var ju tvungen att bräcka dem! Tror de ville visa att knäppisar inte bara existerar på fel sida av lagen.

Förresten, sjönk inte Opie lite i dina ögon när han var så kall mot sina barn? Då tyckte jag fan nästan inte ens om honom. Obestämd 
    jo det är klart. de lyckades visa att lagen var den ondaste..

jag tycker att just då donna blev skjuten så var det ok att han inte brydde sig, men nu tycker jag att han kan visa lite känslor mot dem.

tycker ju att jax visa lite underliga singnaler då det gäller hans son också. Ungen har samma mössa som han har haft sedan han var prematur, han har aldrig kläder (bara filt) han ligge ri sin säng eller någon bär honom och han äter bara flaska. + att jax var berädd att lämna honom hos adoptivföräldrarna.. jax skulle kunna få sina fiskar varma här på fl kan jag lova

opie stod iaf och tittade på sina barn då de sov