Inlägg från: varfördåför |Visa alla inlägg
  • varfördåför

SoA

Passionsfrukt skrev 2011-06-23 07:41:15 följande:
    Naaaw... pappa är på teve Va gulligt. Men tänk va förvirrad hon blir då pappa är hemma och samtidigt på teve! Holy shit-moment!
    men pappa var ju på tv två ggr samtidigto ch det bekom henne inte alls hon verkar dock anse att hennes pappa är gud, så inget han gör kan förvåna henne tror jag :-P
    nepp... kan inte stava... sorry!
  • varfördåför
    Goonie skrev 2011-06-27 02:43:48 följande:
    ÅÅÅH vilken härlig kvalitet det blev när man laddade upp bilden! Men bara så ni vet, jag håller vad jag lovar Flört MED mössa OCH hoodie (typ) i Death Valley, 40 grader varmt. Nu har halva resan gått men jag verkar inte ha missat för mycket i tråden... haha. Hej hej så länge!

och en likadan mössa som hans har du hittat dessutom känns det som att dte är en look du skulle kunna gå runt i dagligen där eller?

såg en teaser för s4 av soa igår.. den var bara 6sec lång, men dte verkar spännande
  • varfördåför
    Goonie skrev 2011-06-27 17:43:33 följande:
    Köpte den i San Francisco just för denna bild haha. Och nej, jag skulle absolut inte gå runt i det dagligen. Vi stannade bilen, jag sprang ut och satte på mig mössan och tröjan, knäppte bilden och sen in igen och på med AC'n.
    hahaha.. ok.. mer creds till killarna då som klarar av att seut så alltid
  • varfördåför
    New Day skrev 2011-07-02 00:28:34 följande:
    Hej hej

Nån som vet något om säsong 4???:) 
    något vadå? typ att den kommer anrt det jag har sett fins i lä'nkarna ovan.. 6sec tees i den första och en bild från opies bröllop i den andra.. om man kollar sakta på den första länken så får man se endel
  • varfördåför
    New Day skrev 2011-07-02 13:27:28 följande:
    Det pallar jag inte med, då ser man några sekunder och vill ha mer mer men finns inget :P
    Lika bra att fortsätta vänta 
    haha.. sant.. och det mästa man får se är ju bara jax och han är inte så intressant :-P
  • varfördåför

för er som gillar halfsack.. criminal minds s4 e15

• varfördåför
    kg8 skrev 2011-07-08 14:34:05 följande:
    Tack för tipset om half-sack. 
    Några tankar om detta kanske? www.aftonbladet.se/nojesbladet/klick/article1...   
    haha, jag jag såg igår att han var klar för serien.. känns lite illa faktiskt :-P