Passionsfrukt skrev 2011-09-04 11:35:36 följande:
Bara han har ett gott hjärta kan han vara lite macho också

Ryggradslösa mesar till män är nog det mest avtändande som finns... hujedamej! Det måste faktiskt vara en machoman som ändå är jämställd och som skulle gå igenom eld och is och döden för en. Han är rå men mjuk, snygg men lite opolerad, tränad men inte biffig... Hmm. Är det konstigt att jag fortfarande är singel? Var hittar man en sån man om inte i sagans värld?

hahahaha...
Jag hittad emin i skogen

(stämmer väl in på allt utom tränad) om man tänker att paine såg ut som opie då han var ung fast med sin egen kroppsbyggnad så har man min man
Nu skall han börja jobba i gruva, känns ändå mer macho än att jobba i skogen. Och han skulle göra allt för sin familj, han är LÄTT den mäst angagerade pappan i världen (i helgen tog han alla barnen, 4st, och åkte för att hälsa på en kompis som har tre barn, de åkte efter frukost igår och kommer hem i afton. Jag har aldrig hört en man som planerarin och genomför en sådan grej självmant
MEN då han kommer hem skall huset vara städat, maten lagad och lilla frugan skall vara duschad och välmenande