Inlägg från: varfördåför |Visa alla inlägg
  • varfördåför

SoA

juice blir inte utkasstad, han blir avrättad..

nepp... kan inte stava... sorry!
  • varfördåför
    trollkarl skrev 2011-10-21 19:28:27 följande:
    @ passion

Han som juice sköt lyfte dom upp från propp till fullvärdig när grabbarna hade statlig kost och logi..
    men de var j inet så festa vid honom ännu.. juice är ju mer som en son/bror till dem.. fast iof så har det ju dödat söner och bröder förr...
  • varfördåför
    Passionsfrukt skrev 2011-10-21 19:40:51 följande:
    Ja just ja. Jag missar alltid en massa detaljer, det har vi redan konstaterat med varfördåför.
    clay sa ju det.. typ; "egentligen skulle jag skjuta er som uppgraderade honom.." och syftade på han som blev skjuten..
  • varfördåför
    Passionsfrukt skrev 2011-10-21 19:43:33 följande:
    Det hörde jag inte ens Skrattande Har konstaterat flera gånger att jag borde fixa subs till avsnitten för de mumlar något förbannat, man hör bara hälften och resten får man gissa sig till.
    hahaha.. ja chibbs har jag svårt att förstå ibland (men sluta chata om chibbs nu..!!!) men jag har hörlurar då jag ser, tror att det är lättare att urskilja allt då..
  • varfördåför
    Passionsfrukt skrev 2011-10-21 19:46:14 följande:
    Chibs förstår jag bäst! Skrattande Och vi borde faktiskt tjata om honom lite mer, han är så i skymundan i denhär säsongen. Hade han gått ner lite i vikt i senaste avsnittet? Eller hade han äntligen förstånd att hålla i magen? Tungan ute
    ja, han är lite smalare, mindre gubbmage (slutat dricka mjölk kanske), men lite av det charmiga försvinner då han blir mel välvårdad.. samma med tigg.. vist det är bra med lite djup, men han är för mesig nu..
  • varfördåför
    Passionsfrukt skrev 2011-10-21 19:51:24 följande:
    Nej Chibs är riktigt bra nu tycker jag! Han hade en supersexig vapenbältesgrej i senaste avsnittet också...
    det var tigg som var för mesig nu för att förtydliga..

men chibs, då han satt där på den höga stegen i lagerlokalen.. *drömmer*
  • varfördåför
    Passionsfrukt skrev 2011-10-21 20:13:23 följande:
    Yummy yummy yummy I got love in my tummy brukar jag säga då Tungan ute
    hahaha.. det lät bra
  • varfördåför

jag måste ju få störa också och bryta mot pk normen... jag tycker att dte var en lättnad då jax knäckte näsan på horan, jag ahde blivit mycket mer besviken om han legat med henne.. *hukar mig för slag*

• varfördåför
    trollkarl skrev 2011-10-21 20:17:30 följande:
    @ passion

Vapenaxelbältet är två knivar fyi.
    det var dem han använde då han gjorde ett "Glasgow smile"  eller vad det heter, på Jimmy O
  • varfördåför
    trollkarl skrev 2011-10-21 20:29:54 följande:
    @ passion o varför

Ja glasgowsmile, vilket om ni tittar har han ett halvt själv.

Gällande att jax slog av näsan, at last! Men hon e bra jävla porrig än dock. Förnedringspåsättning!!!
    vet att chib har ett.. det är ju det sexigaste med honom ju :-P och det var ett så underbart straff till jimmy efrtsom han gjort det på honom (i serien), vi diskuterade det tidigare i tråden, hur det kändes för "tommy" att få hämnas för de där ärren.. (även om det var på lossas och på fel person)