Inlägg från: varfördåför |Visa alla inlägg
  • varfördåför

SoA

trollkarl skrev 2011-10-21 22:00:07 följande:
    @ varför

Såpass? Kör han?
    inte mc, nej. Men det är inget krav häller, säsongen är så kort här uppe ändå så
    nepp... kan inte stava... sorry!
  • varfördåför
    Passionsfrukt skrev 2011-10-21 22:03:16 följande:
    Vad skulle han spela då? En medlem? En porrskådis? En medlem av nåt rivalgäng?
    Nu ska vi spåna fram en roll åt honom!
    han måste ju få en större roll.. typ som happy som de egentligen lånadein i början (?!) han avr ju inte en i den slutna gruppen vid det ovala bordet (är han väl inte nu häller iof) en sådan roll skulle han ha.. lite torped kanske
  • varfördåför
    Passionsfrukt skrev 2011-10-21 22:13:39 följande:
    Men samtidigt så är han lite för prettyboy, jag tänker spontant PORRSKÅDIS då jag i mitt huvud lägger honom mitt in i SoA.  Fast snaggar han håret och lägger på sig läderkläder och försöker låta bli att se på folk liksom under lugg sådär så kunde han nog passera som medlem. Men det måste vara någon slags "inhoppare" i stil med Happy, det har du rätt i!

Happy annars, då dom skulle gräva ner han som kom på Juice... han var grym! Han typ hatade intensivt *ryyyser lite av välbehag*

Var är annars alla andra tjejer som i början av tråden hängde här? Goonie och HäckHäxan och allt vad de hette?? Gråter
    jaaa, var är brudarna :-O fast häckis var här ganska nyligt, då vi snackade kvnnosyn.. kanske jag som skrämde bort dem

fast chal är aldeles för het för att spela porrskådis.. han kan bli en mayan eller en av romeos killar.. faaan, han skulle rent få vara den som raderar tara :-P
  • varfördåför
    Passionsfrukt skrev 2011-10-21 22:20:20 följande:
    Han är inte tillräckligt mexikansk för att vara en av Romeos grabbar... han kunde kanske passera för en av Salazars dock... Skjuta Tara kunde ha göra, det skulle vara min drömdöd Tungan ute

Jag vill göra en efterlysning på våra brudar! Dom ska komma tillbaka och så ska vi tjafsa halva nätterna igen!
    haha.. ja, skjuten av han skulle kasnke vara helt ok

jaaaa, kom tillbaka!!!! *mins den gamla goda tiden då vi alla var samlade och jag skrattade så jag grät* jag har förövrigt på mig vinterjackan i skrivandestund om någon mins mina problem med att få av mig ytterkläderna då jag kom hem
  • varfördåför
    trollkarl skrev 2011-10-21 22:29:45 följande:
    Sprang på en "mrs tig" med tig som profilbild i nån tråd här
    jag sprangpå en ~30årig kille med en SoA hoddy på coop.. kändes väl sådääär tufft ;-P
  • varfördåför
    trollkarl skrev 2011-10-21 22:41:32 följande:
    @ varför

Har också sett dom, lite WT över det må jag säga
    ja, lite så, hade han varit 13 hade jag inte sagt något, men i min ålder så käns det som att man är för gammal... jag kanske är tråkig iof, men... nää, inte snyggt.
  • varfördåför
    Snösparv skrev 2011-10-22 10:06:29 följande:
    Nejnej....frågan är dock om han faktiskt dör och blir utskriven från serien, han har ju just fått mer plats känns d som..
    har du sett e07? avsnittet som gick i tisdags?
  • varfördåför
    Snösparv skrev 2011-10-22 16:56:19 följande:
    Nej, har du?
    jopp, faktiskt, jag är i fas   tänkte bara så vi inte spoilar för dig
  • varfördåför

det finns vist SoA i stockholm.. uppenbarligen står det på ett anslag på väggen i förra avsnittet (missat det själv så jag skäms nu) men lite roligt var det allt

• varfördåför
    trollkarl skrev 2011-10-22 18:40:59 följande:
    @ varför

Kam du ge mig en tid i avsnittet? Måste ju titta efter
    nej, fick bara veta detta: "bakanför Clay vi bordet står det Stockholm, Sweden på en tavla, som att det är ett chapter där" så jag vet inte mer än det tyvärr.. återkomemr om jag får mer info..