Inlägg från: varfördåför |Visa alla inlägg
  • varfördåför

SoA

Passionsfrukt skrev 2011-10-30 16:34:35 följande:
    Nämen stackars tjej Skrattande Han får nog lossa lite på tömmarna tycker jag! Hon hittar säkert nån riktigt trevlig pojk åt sig i sinom tid, och om pojken ifråga är suspekt så är det bara för Pooie att lägga på sig skinnvästen och knacka på hos honom med några polare i släptåg... det avskräcker nog vem som helst!
    hahaha.. ja
    nepp... kan inte stava... sorry!
  • varfördåför
    Passionsfrukt skrev 2011-10-30 20:07:26 följande:
    Kollade ett gammalt avsnitt av Futurama tidigare idag och det enda jag hörde då Leela talade var Gemma... när jag först började kolla SoA var det tvärtom, så fort Gemma öppnade munnen hörde jag bara Leela... Var samma sak då jag kollade Beauty & the Beast-serien med Linda Hamilton och Ron Perlman, då Linda var i rutan såg jag bara Sarah Connor... när jag ser på Terminator 1 eller 2 med Linda Hamilton så ser jag bara Catherine från Beauty & the Beast Tungan ute
    och jag såg bara pegg bundy då jag började se SoA
  • varfördåför
    Passionsfrukt skrev 2011-10-30 20:23:36 följande:
    Skrattande Jag har aldrig ens sett det...
    våra värst år.. kolla på Youtube måste finnas massor där..
  • varfördåför
    Lily of the Hollow skrev 2011-10-30 21:02:49 följande:
    Haha samma här. Störde mig som tusan!
    Nu är det mer ombytta roller där =) 
    ja, det gick verkligen inte ihop att blåsta peggy kunde "styra" en mc klubb
  • varfördåför
    Passionsfrukt skrev 2011-10-31 08:06:12 följande:
    Om det heter Våra värsta år på svenska så kan jag nog ha sett något enstaka avsnitt som liten Skrattande Men det är verkligen enerverande då en skådis blivit känd i en viss roll och sedan ser man den rollen förevigt.
    ja, tur att jag inte fattade att det var jag som var med i "qver as folks" för då hade han verkligen förlorat all trovärdighet som mc kille
  • varfördåför
    Passionsfrukt skrev 2011-10-31 09:42:16 följande:
    Jag har det på datorn men har inte hunnit se än... fast å andra sidan kanske det är lika bra, tror jag skulle skratta ihjäl mig om jag såg låtsastuffe mc-killen som liten bögpojke Tungan ute
    jag såg en annan serie med han också.. typ en "gymnasie" serie.. i den är han riktigt söt och där är han brittisk dessutom, han är bättre på sitt modersmåltror jag, eller så gilla rjag abra den dialekten bättre
  • varfördåför
    Passionsfrukt skrev 2011-10-31 16:12:06 följande:
    Haha, jag råkade trycka på "Anmäl inlägg" istället för citera... skickade dock inte iväg anmälningen, vilken tur Tungan ute
    Hans brittiska accent sken lite igenom då han grälade med Piney, tycker jag... han är säkert bättre då han får tala BE, det är väl de flesta? Jag skulle iaf vara sämre skådis om jag talade rikssvenska istället för finlandssvenska...
    haha.. jag hade blivit lite förvånad om jag fått en varning för det där inlägget

det skulle vara om de som sköter fl verkligen står på jax sida och blir arga om man inte håller på honom i alla lägen
  • varfördåför
    Passionsfrukt skrev 2011-10-31 16:35:18 följande:
    Haha, det  hade sett bra ut! "På grund av din fientliga inställning mot Jax utfärdar vi härmed en varning åt dig. Om du inte genast avbryter ditt smutskastande av Jax utseende och personlighet blir du avstängd i en vecka."
    haha.. ja och jag får aldrig mer, någonsin, posta inlägg anonymt igen
  • varfördåför

tror ni överanalyserar lite allihopa nu.. jag tror inet att juice blir dödad och ja tror inte att det blir problem med jax och opie..

Jag tror detta leder till att de fixar poliserna. det är jku dit det måste leda.. har dom ihjäl halva klubben nu så blir nästa säsong väldigt tunn

• varfördåför
    Passionsfrukt skrev 2011-11-01 07:57:08 följande:
    jag tror inte Opie och Jax får några problem men däremot tror jag Juice ligger ganska illa till, delvis för att jag är övertygad om att Clay tappat greppet totalt.
    Imorgonimorgonimorgon får vi se!!!
    kommer inte vå¨ga läsa här innan jag fått mitt avsnitt.. käns som att folk kommer att vara för exalterade för att kunna vara tysta