Inlägg från: varfördåför |Visa alla inlägg
  • varfördåför
    trollkarl skrev 2011-10-22 20:37:53 följande:
    @ varför

Fräckt!! Det var otippat, att lilla Sverige skulle få plats
    det är första sesongen det är med vist, så det kasnke betyder att det blir något om sverige också
    nepp... kan inte stava... sorry!
  • varfördåför
    Passionsfrukt skrev 2011-10-23 19:55:33 följande:
    Neee va coolt! Nu måste man bara försöka hitta Helsinki, Finland Flört Fast chansen att SoA vill etablera sig i dethär lilla skitlandet är ganska liten...
    fast finland känns mer mc vänligt än sverige.. iaf då det gäller "riktiga" mc klubbar
  • varfördåför
    trollkarl skrev 2011-10-23 20:41:32 följande:
    @ varför

Ja tyvärr. Särskilt när man grundlöst utan evidensbaserad och verklighetsförankrad forskning vill införa tyskland nästan naziliknande västförbud..
    fast dte var ju  lite mc reklaterade mor nu i sommar..?!
  • varfördåför
    trollkarl skrev 2011-10-23 22:13:24 följande:
    @ varför

Jaså? Var det?
    ja, i gbg? och på någon krog och på en färja..
  • varfördåför
    trollkarl skrev 2011-10-23 22:24:53 följande:
    @ varför

Nja, inte klubbarna som slåss. Medlemmar. En helt annan sak. Högsta domstolen skrev i en dom för nåt år sedan att man kan inte klassa en hel klubb kriminell för vad enskilda individer gör. Så varför skall man då bannlysa västar offentligt? Vi har vapenvila mellan klubbarna. Sen har vi nationella rådet på det.
    ok, men du menar att de inte var mc relaterade?
  • varfördåför
    trollkarl skrev 2011-10-23 23:49:02 följande:
    @ varför

Ja rätt uppfattat. Det var dom inte. Det var individer inom klubbarna.
    ok, jag köper det inte, men kommer heller inte att ta den diskussionen här då det egentligen är ganska irrelevant för tråden.

Men tänk om de nu mot all förmodan skulle spelain i Stockholm... då skulle jag nog vara tvungen att ta en tripp till huvudstaden
  • varfördåför
    Passionsfrukt skrev 2011-10-24 06:44:59 följande:
    Jag skulle ta första bästa Siljafärja till Sthlm jag med
    då får vi träffas och äta middag

Hur ser dte ut med familjer för skådisarna btw? tänkte att dte är ju bra att sondera lite tereng och sedan lägga in några av dem som "free cards" nu en stund i förväg, annars verkar det ju lite genomskinligt om man gör det just innan man åker

(Ryan har familj, men hur är det med Tommy tex )
  • varfördåför
    Passionsfrukt skrev 2011-10-24 08:18:46 följande:
    Tommy är väl gift? Tror de flesta är säkert gifta/i förhållanden, det är liksom inte superunga människor vi talar om Flört Fast en del kanske inte har emot lite skandinaviska äventyr medan de en gång är ute på arbetsresa??
    nää, det är sant.. "det som händer i sverige stannar i sverige" heter det väl
  • varfördåför
    Snösparv skrev 2011-10-24 21:39:05 följande:
    Jag vill ju inte vara den som säger "vad var det jag sa?" MEN vad var det jag sa?!

Utgår från att alla sett det avsnittet nu.
    om juice? fast vi hade ju redan sett det senast du pratade om det jag är säker på att han faller ner, det lät så på slutet..

om det inte var dte du menade så ber jag om ursäkt om jag spoilar nu :-P