Inlägg från: varfördåför |Visa alla inlägg
  • varfördåför

SoA

Bordeaux skrev 2011-10-25 09:18:25 följande:
    Jag har äntligen sett ifatt och jag tror Juice överlever. Annars borde han dött direkt, och det känns som en enkel och tråkig utväg om han lyckades.
    Jag gillar Clay mindre och mindre, hur tror ni röstningen går?
    jag tror inet att dte blir någon röstning, de måste ju med juice till lassa så de får skjuta på röstningen.. dom får ju annat att tänka på nu, jag tror att detta kommer tat ena dem och dessutom få polisen på deras sida.. jag tror att unser komme rtat börja sammarbeta med den nya polisen..
    nepp... kan inte stava... sorry!
  • varfördåför
    Passionsfrukt skrev 2011-10-25 15:20:39 följande:
    Jag tror inte heller det blir någon röstning för dom får Juice att deala med nu. Är lite rädd för att dom alla kommer att ena sig emot honom. Jag menar, grejen med att han är svart kunde de ha accepterat tror jag, men inte allt det som kom därefter, inklusive dödsskjutningen av en kamrat. Så dom kommer att fixa Juice först och efter det kanske Clay kan få med sig alla på sin sida.
    Kanske.
    Usch, det känns så hemskt att Juice äntligen fick en lapp på västen och förtroende av Clay och så händer allt dethär... stackars pojk...
    men jkag tror att de kan ha lite överseende just för att han är han, jag tror att han är tillräkligt "söt" för att de skall kunna förlåta honom.. de kan ju använda honom om polisen tror att han är på deras sida, lite som de gjorde med jax i s3
  • varfördåför
    Passionsfrukt skrev 2011-10-25 16:10:55 följande:
    Hoppas på det jag med, att de ska förlåta honom, men jag är rädd för att hela klubben blivit grymmare och att de inte förlåter saker så lätt längre... En del av dem kanske skulle göra det, men långt ifrån alla.
    men det är ju nu clay skall visa sin mänskliga sida så att de glömmer detta om röstningen.. juice är ett mindre hot mot klubben än tara trottsallt, och vill han slippa henne så måste han ju bjudatill lite?!
  • varfördåför
    Passionsfrukt skrev 2011-10-25 16:45:57 följande:
    Mmmm, jag hoppas du har rätt men jag tror inte Clay resonerar så. Jag tror han har blivit maktgalen och måste visa sin makt på alla sätt han bara kan: eliminera alla yttre och inre hot.
    jo, pengar kan ju ha den inverkan på folk..
  • varfördåför
    trollkarl skrev 2011-10-26 10:44:12 följande:
    Oho!
    Kaffe, s.o.a på 42" full HD, vaniljbulle en snus efter det. Kan livet bli bättre

Ska inte spoila, men "the shit just hit the fan"!
    jag får inte se förns imprgon.. uppenbarligen gick nerladdningen av battelfild 3 före soa idag inte bara possitiivt med att ha mannen hemma :-P
  • varfördåför
    trollkarl skrev 2011-10-26 15:02:50 följande:
    @ varför

BF3 FTW!

Men har du ingen bärbar, padda eller iphone?
    jo jag har en bärbar, men vi har så dålig uppkoppling, det tar flera timmar att tahemsaker..
  • varfördåför
    Linda1976 skrev 2011-10-26 17:07:22 följande:
    ...väntar på att sambon ska komma hem, så vi kan kasta oss över veckans avsnitt.
    spännande nu :-O
  • varfördåför

man får vara lite krypptisk i en vecka, många av oss ligger ca ett avsnitt efter om några dagar är det fritt fram att prata om clay och vilken skit han är

• varfördåför

fyyy fan för clay