Inlägg från: varfördåför |Visa alla inlägg
  • varfördåför

SoA

tror jag läst at edt blir ett extra avsnitt i serien, att det behövdes ett till för att "avsluta" eller något.

Idag visade clay verkligen de rätta färgerna (som jag sett helatiden) hoppas han hinner dö innan säsongen är slut.

nepp... kan inte stava... sorry!
  • varfördåför
    Passionsfrukt skrev 2011-11-10 20:21:02 följande:
    Något kommer nog att hända honom...
    Välkommen tillbaka, har saknat dig! Kyss
    Åhh, tack :-*

jag gillar att den mörke polisen följer mitt råd och stöttar "rätt" sida
  • varfördåför
    HäxanSurtant skrev 2011-11-11 08:20:45 följande:
    Fast jag tycker hon mesar för jävla mkt nu, hon sätter sina barnbarn och sin son i risk för att lite på vad Clay säger, inte bra, inte någon urmamma instinkt där inte. Nej hon borde fan få sig en sjuhelvetes ruggande örfil just nu!
    du har inte sett e10 va? :-P
  • varfördåför

men sa hon by THE son eller sa hon att en SON skulle göra det.. alltså någon i klubben?

Hej till du som va ny btw mannen har hemma vecka så jag har inte suttit så mycket vid datorn.. återkommer mer permanent på onsdag lagom till sista avsnittet?! på säsongen? eller???

• varfördåför
    Bordeaux skrev 2011-11-13 20:55:14 följande:
    Han borde också få reda på vem som låg bakom mordet på Donna.

När bakgrunden till Donnas död, Taras överfall och Pineys död så borde klubben reagera kraftig mot Clay. Hoppas det iaf.
    han vet vem som dödade donna, det vet alla. Och han räknar nog fort ut att det var samma som dödade pappa, och som gemma serut så kommer nog jax att ana ett och annat också..
  • varfördåför
    Bordeaux skrev 2011-11-13 21:48:44 följande:
    Hur fick han reda på att Tig dödade Donna på order av Clay?
    Jag och mitt guldfisks minne
    tig berättade det efter att han ätit svamp hos indianerna
  • varfördåför
    Bordeaux skrev 2011-11-13 22:08:44 följande:
    Ja just det ja indianerna och svamparna. Vet hela klubben om det eller?
    Det känns som Bobby skulle kunna balla ur ordentligt om han får reda på allt Clay gjort.
    alla vet om donna, men ingen vet om john eller piny (förutom gemma och wyne)
  • varfördåför
    Quinna skrev 2011-11-14 00:13:24 följande:
    I avsnittet som jag såg härom dagen.

"´He´s not going down by law. He´s gonna die. By the hand of a son!"
    det var det jag tänkte också.. trodde nästan säkert att det var så hon sa
  • varfördåför
    LittleMissSunshine skrev 2011-11-13 23:45:42 följande:
    Jag är nästan säker på att hon sa "By the hand of the son"...och då tänker jag automatiskt på Jax som son till Jack...eftersom hela grejen handlar om att Clay dödade Jack. 

Vet inte om det är sista avsnittet, men jag tror nästan det....eftersom det är 90 minuter långt. Glad 
    john
  • varfördåför

jag hoppas också att de kommer att använda clay till att förstöra grejen med kartellen.. skylla något på honom så att de där närvösa killarna med pistoler gör pinan kort (för oss tittare)

tror nog att leroy skulle göra det också om han fick en liten hint Jax håller sig ju mycket mer väl med de alierade än vad clay gör.