Inlägg från: varfördåför |Visa alla inlägg
  • varfördåför

SoA

Passionsfrukt skrev 2011-11-01 21:13:48 följande:
    Var tvungen att kolla upp... jo i ett avsnitt. Många halvkända skådisar spelar förr eller senare patient i House, hon som spelar Tara i True Blood var patient i sista avsnittet på typ säsong 7 Glad
    men hon är med ikväll, som fru åt en patient
    nepp... kan inte stava... sorry!
  • varfördåför
    Passionsfrukt skrev 2011-11-02 07:44:11 följande:
    Du ser från TV4 eller vem som nu sänder i Sverige? Jag kollade nyaste avsnittet från USA igår, jag minns inte längre vad som händer i de äldre säsongerna...
    ok.. jo, house är den enda serie jag förljer på tv.. man måste ju ha något att vänta på också dexter däremot slutade jag följa på tv och snabb såg sista säsongen
  • varfördåför

Gemma trodde inte en secund på det clay lovade.. hoppas hon har fel och att han ringde för att säga att de inte behövde henne dödad..

annars kan dte ju bli ett snyggt avslut på detta med drågerna om romeo försöker döda tara och jax knäpper romeo för att försvara sin fru..

är jouice verkligen så dum att han tror på vad "skägge" säger? hoppas han anförtror sig till chibs... dte börjar likna säsong 3 ganska mycket nu..

• varfördåför
    Bordeaux skrev 2011-11-03 10:21:04 följande:
    Han skulle ringa när han hade en plats och tid, och när han ringt gick det inte att stoppa. Så jag tror han ringde för att ha ihjäl henne, ta det säkra före det osäkra.

Jag hoppas att Juice lurar polisen, man ska aldrig tro på polisen eller Sons som har svarta handskar på sig.
    haha..

det tänkte jag facktiskt på.. att Piny inte reagerade mer på att clay hade handskar på sig?!
  • varfördåför
    Bordeaux skrev 2011-11-03 10:51:41 följande:
    Piney kanske kände på sig att det var kört eller så såg/tänkte han inte på handskarna.

Är hon som spelar Tara gravid eller har nyss varit, tycker hon har blivit större i kroppen iaf.
    tyckte också hon såg gravid ut, men jag har för mig att hon var gravid irl förra säsongen innan de fick sin son?!
  • varfördåför
    Bordeaux skrev 2011-11-03 11:14:12 följande:
    Hon hann väl aldrig se så gravid ut då dem åkte in ganska snabbt efter att hon blivit gravid.
    nää.. men jag har förmig att jag läste att hon var gravid då.. däremot tycker jag att hon ser gravid ut nu..
  • varfördåför
    Bordeaux skrev 2011-11-03 11:45:50 följande:
    Jag litar på dig och din info i det här fallet
    lita inte för mycket på mig bara nu hittar jag ingen info alls om det (förutom ett inlägg på ett forum där det står att hon iaf inte är gravid nu) men nu hittar jag inget på att hon varit det innan häller..
  • varfördåför

men vad hände med tigs "kompis" han avr med i första avsnittet och hade blivit inröstad, men är han med i en underklubb eller?

• varfördåför
    Passionsfrukt skrev 2011-11-03 18:52:09 följande:
    Haha, jag och en kompis såg avsnittet ilag... när Clay lovade Gemma rätt in i ögonen att han inte skulle skada Tara skrek vi bägge två på samma gång: LIAR LIAR PANTS ON FIRE!!! Trodde inte på honom ett ögonblick! Tror inte Gemma tror speciellt mycket på honom heller.

Men alltså... ett helt avsnitt went by utan att någon frågade var Piney var. Wtf?

Och stackars Juice han är en sååååååå blåögd liten mes, jag vill bara bitchslappa honom för han kan ju inte vara så dum att han går på vad Skägget säger! Fast jag tror att han a) antingen luras eller b) vet att han själv kommer att dö så han gör ett sista försök att åtminstone rädda själva klubben.
    Stackars tönt. Och vafan, jag ville banka skiten ur Jax då han bara "A Son never kills himself" eller nåt, då han fick veta om Juice. Tack för ditt stöd, ditt satan.
    fast jag fattar grejen med att de måste kunna lita på varandra och juice är inte stabil för fem öre..
  • varfördåför

jag ahr tapetserat och städa och en massa annat  nu i hälgen så jag har inte haft tid att sitta vid datorn alls :-O

Men ikväll då barnen lagt sig så blir det nog lite dexter innan sovdags... saknar ju mina serier (börjar längta efter game of thrones nu.)