• Love family

Vem är bäst här på FL att gissa vilket namn jag tänker på?

Här skriver jag  första och sista bokstaven i ett namn där imellan gör jag * så ni vet hur många bokstäver det finns i namnet. Vem får flest rätt av er här på FL?
    En ledtråd....för er som känner mig lite eller sett mig i trådar så har det rätta namnet i varje fråga någon betydelse för mig.

Lycka till!!!

Quiz
    Du måste logga in för att besvara ett quiz.
  • Svar på tråden Vem är bäst här på FL att gissa vilket namn jag tänker på?
  • Inima

Ditt bästa resultat är 7 rätt av 8 möjliga, du har försökt 1 gånger.

Quizet har tagits av 4 person(er) och det genomsnittliga resultatet för alla deltagare är 5 rätt.

Gissade fel på A***n

• virre85

1 rätt haha

(¯`°?.¸ ღ♥Elias 071103 & Elin 100108♥ღ ¸.?°´¯)
  • Love family
    Inima skrev 2011-05-30 19:00:20 följande:

Ditt bästa resultat är 7 rätt av 8 möjliga, du har försökt 1 gånger.

Quizet har tagits av 4 person(er) och det genomsnittliga resultatet för alla deltagare är 5 rätt.

Gissade fel på A***n

ojojoj känner du mig? Flört är riktigt impad
  • Inima
    Love family skrev 2011-05-30 19:11:04 följande:
    ojojoj känner du mig? Flört är riktigt impad
    Haha det var lite kul, känner igen ditt nick som bara den... Mailade inte vi privat innan?
  • Love family
    Inima skrev 2011-05-30 19:12:03 följande:
    Haha det var lite kul, känner igen ditt nick som bara den... Mailade inte vi privat innan?
    Det kanske vi har gjort, du måste ha bytt nick? för i min adressbok är det många som bara försvunnit så jag har inga kvar i stort sätt :(
  • Love family
    virre85 skrev 2011-05-30 19:02:40 följande:
    1 rätt haha
    kul att se...men ett rätt är riktigt bra ändå om du inte "känner" eller sett mig så mycket. Vilken hade du rätt på? *nyfiken*
  • Inima
    Love family skrev 2011-05-30 19:16:14 följande:
    Det kanske vi har gjort, du måste ha bytt nick? för i min adressbok är det många som bara försvunnit så jag har inga kvar i stort sätt :(
    Jag har hetat Sommaren2006, Isanje, Fragile Angel och Alla bra nick är upptagna
  • Love family
    Inima skrev 2011-05-30 19:18:57 följande:
    Jag har hetat Sommaren2006, Isanje, Fragile Angel och Alla bra nick är upptagna
    Isanje hade jag i min adressbok...så vi har babblat en del och jag har undrat vart du tagit vägen..kul att se dig här igen. startade en quiz och så dykte du upp..Glad
  • Inima
    Love family skrev 2011-05-30 19:23:15 följande:
    Isanje hade jag i min adressbok...så vi har babblat en del och jag har undrat vart du tagit vägen..kul att se dig här igen. startade en quiz och så dykte du upp..Glad
    Isanje var det säkert ja, minns dig också

Spännade att se dig igen, hur mås det?
  • Perly

6 av 8

daPerley is thá bést, and u ynow it ;)
Svar på tråden Vem är bäst här på FL att gissa vilket namn jag tänker på?