• Love family

Vem är bäst här på FL att gissa vilket namn jag tänker på?

Här skriver jag  första och sista bokstaven i ett namn där imellan gör jag * så ni vet hur många bokstäver det finns i namnet. Vem får flest rätt av er här på FL?
    En ledtråd....för er som känner mig lite eller sett mig i trådar så har det rätta namnet i varje fråga någon betydelse för mig.

Lycka till!!!

Quiz
    Du måste logga in för att besvara ett quiz.
  • Svar på tråden Vem är bäst här på FL att gissa vilket namn jag tänker på?
  • Love family
    Inima skrev 2011-05-30 19:24:41 följande:
    Isanje var det säkert ja, minns dig också

Spännade att se dig igen, hur mås det?
    Jo det är ok, men hänt en hel del på sistone tyvärr, men hur har du det då med livet?
  • Inima
    Love family skrev 2011-05-30 19:33:27 följande:
    Jo det är ok, men hänt en hel del på sistone tyvärr, men hur har du det då med livet?
    Jodå här har det hänt en del jobbiga saker, men en del bra, har träffat en ny som jag hunnit bli sambo med

Du är alltid välkommen att skriva av dig till mig, jag läser och svarar {#emotions_dlg.flower}
  • Perly
    Love family skrev 2011-05-30 19:32:29 följande:
    wow
    Hehe, hade blivit 7 om jag inte läste fel Tungan ute reflekterade först efteråt stavningarna "Blanca-Bianca" Obestämd Tungan ute
    daPerley is thá bést, and u ynow it ;)
  • Love family
    Perly skrev 2011-05-30 19:35:28 följande:
    Hehe, hade blivit 7 om jag inte läste fel Tungan ute reflekterade först efteråt stavningarna "Blanca-Bianca" Obestämd Tungan ute
    men då hade du ju nästan 7 rätt....cooltFlört
  • Perly
    Love family skrev 2011-05-30 20:47:45 följande:
    men då hade du ju nästan 7 rätt....cooltFlört
    Haha, ahh
    daPerley is thá bést, and u ynow it ;)
  • Love family
    JosephineJ skrev 2011-05-30 19:51:35 följande:
    4 rätt :)
    alltså ni är ju duktiga. namnen har ju verkligen en speciell betydelse för mig....så antingen är ni riktigt bra på att gissa eller så är jag en "kändis" här utan att veta om det haha.

Om man har rätt på ummer 5 tex , den är svår....
    alla dessa namn har en koppling till mig eller en betydelse för mig på ett eller anat sätt och dom flesta finns på riktigt eller har funnits men lämnat jorden unga.
  • virre85
    Love family skrev 2011-05-30 19:17:56 följande:
    kul att se...men ett rätt är riktigt bra ändå om du inte "känner" eller sett mig så mycket. Vilken hade du rätt på? *nyfiken*
    namnet på S
    (¯`°?.¸ ღ♥Elias 071103 & Elin 100108♥ღ ¸.?°´¯)
Svar på tråden Vem är bäst här på FL att gissa vilket namn jag tänker på?