JuliaåRonjasmammis skrev 2011-06-04 03:06:57 följande:
När vi nu mot allt förnuft faktiskt har monarki, så tycker jag nog ändå det finns en del krav man kan ställa på monarkerna ifråga.
Vill du knulla runt? Fine, gör det då, men se för fan till att göra det snyggt och prydligt!
Vill du supa och leva rövare, dansa på borden och ha slipsen i pannan? Fine, go ahead, det låter skitkul, men se då för fan till att ingen journalist eller mediakåt wannabe är i närheten med sin kamera!
Vill du gå på obskyra svartklubbar, och umgås med kriminella miffon? - Abdikera, NU! Sen kan du göra vad som helst behagar ers höghet.
Sammanfattningsvis så ogillar jag när människor (främst i offentliga sammanhang) ljuger sig blåa, trots att det är så uppenbart att de gjort det som de påstås ha gjort. Likaså ogillar jag när någon som ska vara representant för Sverige stöder den undre världens industri med knark, vapen och prostitution. Det är kort och gott killar och tjejer man verkligen inte borde beblanda sig med, oavsett om man är kung eller inte!
Sen när blev det förbjudet att umgås med kriminella, så länge man inte blir kriminell själv? Var finns bevis på att han stödjer undre världen? Bevis innan man spekulerar.