Inlägg från: Nomanisanisland |Visa alla inlägg
  • Nomanisanisland

Jag slår min man

Anonym (Ledsen) skrev 2016-06-05 18:44:33 följande:

Kan jag få höra av mig till dig? Jag har nyss haft samma problem. Hade behövt prata med någon i samma situation...

Det är inget problem man har, utan något man väljer att utföra. Hormoner eller inte, har kvinnor precis som män samma skyldighet att låta bli kriminellt våldsbeteende.
  • Nomanisanisland
    Gulahuset88 skrev 2022-05-28 12:38:05 följande:

Jag förstår ts på ett sätt. Har ni som säger att hon förtjänar fängelse osv upplevt pms? Det är ett helvete. Jag har själv en riktigt grov pms men när den kommer så gråter jag, jag slår inte. Våld är aldrig okej, men jag förstår henne ändå för det är så starkt. Jag sökte hjälp på kvinnohälsovården, fick en remiss till gyn och medicinerar med antidepressiva. Jag hoppas du får den hjälp du behöver och att din man ändå kan förlåta dig. All lycka till er 

PMS är en sak, att välja att ta till våld en annan. Man ansvarar själv för att gå (undan) innan man utsäger någon annan för första slaget.
  • Nomanisanisland
    violatricolor skrev 2011-06-09 01:17:59 följande:

Jag kan bara se offer i den här situationen. Jag skulle skämmas ihjäl om jag inte kunde tygla mitt temperament bättre än du och jag skulle bli oerhört kränkt, ledsen och arg om jag blev utsatt för det som din man blir utsatt för. Men du måste söka hjälp, jag tror inte bara på medicinering utan även någon form av terapi för att lära dig hantera din aggressivitet.

Fast TS är ju förövaren här. Hon kan välja att låta bli att slåss, välja att gå därifrån.
  • Nomanisanisland
    Anonym (FREDAGSTRP) skrev 2022-06-03 15:27:28 följande:

PASSANDE TRÅD EFTER JOHNNY DEPP OCH AMBER HEARDS OMTALADE RÄTTEGÅNG OCH DE SOM ÄR EMOT METOO. 

?
Svar på tråden Jag slår min man