barnkläder på kappahl
Är det bara jag som tycker barnkläderna på kappahl är jättefula,speciellt klänningar,tunikor.Hemska mönster och material.
Är det bara jag som tycker barnkläderna på kappahl är jättefula,speciellt klänningar,tunikor.Hemska mönster och material.
Handlar inte heller barnkläderna på KappAhl, men deras regnbyxor är bra! Själv handlar jag mest på Lindex och Polarn och Pyret, KappAhl och HM har inte många kläder som tilltalar mig. Men smaken är ju som baken....
Så har det blivit för oss också, det var tvärt om 2008 när dottern föddes. Trist att de blivit så mycket sämre så snabbt. Men jag måste slå ett slag för KappAhls baskläder, de har oftare tex vävda ränder i sina baströjor och de håller mycket bättre i tvätten än lindex (ofta tryckta) t-shirts brukar göra tycker jag.
Dottern som är sju år har börjat vilja ha "coola" kläder och då är Kapp Ahl perfekt. Men jag köper bara bomullskläder, visste inte att det fanns annat? Sedan tycker jag de har t ex bra bast-shirts, särskilt Kax. Sköna och till bra pris. Samma sak med jeansen, sonen vill ha "coola" jeans och där är Kapp Ahl faktiskt bra, för de är hållbara och kostar inte 7-800 kr som andra märken kan göra
jag gillar inte heller kappahl men nu har dom fått in jättefina bodys inför sommaren som ja köpte o ett par beiga shorts =)
annars handlar vi på HM o lindex bara...
Älskar Newbie!
Tycker att Kappahls babysortiment Newbie är fantastiskt fint. Men det kanske ändrar sig uppåt i åldrarna.
Kax var det jag menar: Färgglatt och fint tycker jag!
Nej, jämfört med begagnat är det ju kasst miljömässigt - men jämför man nya kläder är det ju tyvärr svårt att säga om det är någon skillnad mellan billigt och dyrt. Det hänger ju inte alltid ihop.
Och ibland hittar man inget begagnat just när man behöver... eller har inte haft framförhållning helt enkelt (gäller mig ibland i vilket fall) och då tycker jag att just de här tröjorna är ett ganska bra och färgglatt alternativ
Det finns riktiga guldkorn där, precis som i alla andra butiker och så finns det bottennapp. Kaks baströjor är kanonbra. De har en hel fina klännigar och tunnikor som dottern gillar.