• veronica78

    BIM-Lista Juli 2011

    Nu jäklar tjejer! Juli blir vår månad! (Råkade sätta tråden fel nyss, på "barnlängtan", vet någon hur jag tar bort den?)

    {#emotions_dlg.flower} BIM {#emotions_dlg.flower}

    1. Veronica78 (2barn, 4;e försöket.)

    Plus GRAVIDA PlusHjärta BÄTTRE LYCKA NÄSTA GÅNG Hjärta

  • Svar på tråden BIM-Lista Juli 2011
  • houseinthecountry

    jag tänker inte åka in för dom kan varken se eller göra nånting iaf... förjävligt jävla fittläge.... ursäkta men jag är bara så jävla ledsen och arg att jag ska behöva sitta så här-igen!! bara grinar o grinar

  • finskaflikkan
    houseinthecountry skrev 2011-07-27 16:53:36 följande:
    jag tänker inte åka in för dom kan varken se eller göra nånting iaf... förjävligt jävla fittläge.... ursäkta men jag är bara så jävla ledsen och arg att jag ska behöva sitta så här-igen!! bara grinar o grinar
    Usch. Förstår dig verkligen!  
    Men försök tänka positivt så gott de går!
    Är ju inte bra varken för dig eller pyret i magen att du e ständigt orolig menar jag... {#emotions_dlg.flower} 
  • Nikki GBG
    houseinthecountry skrev 2011-07-27 16:53:36 följande:
    jag tänker inte åka in för dom kan varken se eller göra nånting iaf... förjävligt jävla fittläge.... ursäkta men jag är bara så jävla ledsen och arg att jag ska behöva sitta så här-igen!! bara grinar o grinar
    jo de kan ta ett hcg och sen kan du komma tillbaka dit och ta ett nytt hcg efter 2 dagar och då ser de om värdet sjunkit eller höjts.
    så gjorde jag när jag fick brunröda flytningar som övergick till blödning...
    jag hade inte ont men vid besöket på gynakuten fick jag ljuga å säga att jag hade haft ont för de skulle ta ett hcg..
    hoppas på det bästa att allt är som det ska {#emotions_dlg.flower}
  • Mirakel familjen
    houseinthecountry skrev 2011-07-27 13:47:41 följande:
    jag blödde inatt, rosaaktigt.... inget ont. kom bruna flytningar i morse. nu inget... ska jag verkligen få missfall igen? mitt psyke klarar inte detta...
    Å, vad jobbigt för dig. Hoppas det är falskt alarm. Jag blödde så 2 gånger under graviditeten med dottern.
  • Mirakel familjen

    Det kom lite rosa inatt som en flytning. Undrar om mensen är på gång. Det har hänt att det har börjat så. Men jag känner inget. Tur att man ska jobba 4 nätter nu så man får annat att tänka på.

  • houseinthecountry

    idag blöder jag mer.. känns precis som mens.. ont i ryggen och inga gravid känningar längre.. så nu var man inte gravid längre.... helt jävla otroligt att man drabbas av detta två ggr... ska man våga försöka igen eller? har stått på jobbet o småpratat med mina kunder o låtsats vara glad.. så fort jag har gått på toa har tårarna sprutat.. huvudet dunkar för att jag hela tiden får kväva gråtattacker.. fy fan vad livet är orättvist... jag vet att det finns massor av människor som har det värre, men jag kan verkligen inte tänka så nu... är så ledsen...

  • nyponblomman
    houseinthecountry: Nej, nej, nej! Det är verkligen inte rättvist! Lider så med dig och trots att det inte hjälper något egentligen så sänder jag massor av tröstande kramar!
  • finskaflikkan
    houseinthecountry skrev 2011-07-28 19:32:09 följande:
    idag blöder jag mer.. känns precis som mens.. ont i ryggen och inga gravid känningar längre.. så nu var man inte gravid längre.... helt jävla otroligt att man drabbas av detta två ggr... ska man våga försöka igen eller? har stått på jobbet o småpratat med mina kunder o låtsats vara glad.. så fort jag har gått på toa har tårarna sprutat.. huvudet dunkar för att jag hela tiden får kväva gråtattacker.. fy fan vad livet är orättvist... jag vet att det finns massor av människor som har det värre, men jag kan verkligen inte tänka så nu... är så ledsen...
    Nej va jobbigt!  
    Massa kramar till dig! Hjärta 
Svar på tråden BIM-Lista Juli 2011