Inlägg från: prospicientia |Visa alla inlägg
  • prospicientia

Tjejer är snygga, men det behöver väl inte betyda något eller??

... precis som det finns många kvinnor som jag som kille tycker är oerhört vackra, men inte attraheras det minsta av sexuellt. Jag granskar gärna hur män klär sig på stan och på tåget och så. Gillar när de klär sig riktigt elegant och stiligt. Glad Det var en ung uppklädd kille i en schacktidning en gång som nog är den vackraste man jag sett! Helt otroligt var det! Men, haha... jag attraheras ju liksom inte sexuellt av honom för det. Men det finns nog killar som tyvärr har attityden att man är "bögig" om man delar med sig om sådant. Glad

• prospicientia
    Anonym (vilsen) skrev 2011-06-07 22:29:16 följande:
    Så om man är homo, så tänder man inte på att få kuk i sig då? själva tanken? och man tänder heller inte på att knulla med en annan man då eller? man tänder bara på tjejsex å så då eller???
    Var som du själv är och bry dig inte om vad andra tycker! ... men jag kan sympatisera med att du funderar och grubblar. Ibland vill man liksom ha bekräftelse på att det finns andra som känner som en själv. Men det viktigaste att komma ihåg är att vi alla är olika.
  • prospicientia
    Anonym (vilsen) skrev 2011-06-07 22:29:16 följande:
    Så om man är homo, så tänder man inte på att få kuk i sig då? själva tanken? och man tänder heller inte på att knulla med en annan man då eller? man tänder bara på tjejsex å så då eller???
    ... skulle även lägga till att du nog inte skall fixera dig så mycket vid "ettiketter" som "homo" eller "bi". Var som du själv vill vara och känner att du är, utan att bry dig om att placera dig själv i några fack.
  • prospicientia
    Anonym (vilsen) skrev 2011-06-07 22:44:48 följande:
    Om jag ska va ärlig.

Så skulle jag mest av allt vilja vara normal. Altså straight :) hetrosexuell, menar jag altså..
    Men varför normera? Varför talar du hur du skulle vilja vara? Vad är grunden för dina känslor? Du skäms uppenbarligen då du säger att du inte skulle våga erkänna för någon du inte kände så bra "att tjejer tilltalar dig också". Jag tror du behöver jobba lite med dina skamkänslor. Det är inte bra att gå runt och skämmas.
  • prospicientia

Men har du råd med det så leta upp en privat terapeut vet ja'! Jag går själv hos en. (Problemet är bara att pengarna tar slut här!) De kan hjälpa jättemycket om man bara hittar någon man trivs med.

• prospicientia
    Anonym (vilsen) skrev 2011-06-07 23:00:27 följande:
    Något som skulle va ännu pinsamare att erkänna.. tycker jag är, att om jag erkände att jag tyckte bröst va fina(vissa såklart, inte alla). tex för en som inte är verken homo eller bi själv :p
    ... nästan omöjligt via text, det här ju. Jag tror det hade varit bättre om du hittade någon du kunde prata med muntligt.
  • prospicientia
    Anonym (vilsen) skrev 2011-06-07 23:08:15 följande:
    Jag.

och för att dem flesta är hetrosexuella. det säger normen. dem flesta är ju liksom hetrosexuella, eller hur??

oj, vad rörigt blev detta känner jag.. hehe. Lite trött, så jag skyller på det haha
    Tja, om 95% av mänskligheten plötsligt blev homosexuella hade kanske haft sina sidor! Lol. Men du har nog rätt i att även om homo- och bisexualitet blivit ganska accepterat i samhället är det fortfarande tyvärr heterosexualitet som är normen på många sätt. Men att de flesta är heterosexuella... tja, jag vet inte vad jag skall säga. Jag gillar t.ex. att pussa på pannan snarare än munnen så då är väl jag onormal då?! Ja, menar jag är ju jag. Haha. :)
  • prospicientia

Du får väl helt enkelt prova i ett sammanhang, ta mod till dig och berätta att du gillar bröst t.ex. och se vad du får för reaktioner?!

• prospicientia
    Anonym (vilsen) skrev 2011-06-07 23:16:12 följande:
    okej.. men blir du kåt av när du ser tjejen njuta då eller?

tänder du på brösten å så med då eller??

haha. jag kan tända på när en kille slickar en tjej, bara för jag vet hur skönt det kan va. och tänker på hur det är liksom. å då blir man ju het liksom hehe.

berätta järna mer, hur du menar med hur tjejen behandlas? hmms. kan va kul å veta, hur andra ser på det också typ =) hehe. mm
    ... men hur en kille slickar en tjej - nu pratar vi om heterosexualitet ju. Glad
  • prospicientia
    Myapocalypse skrev 2011-06-07 23:22:36 följande:
    Jo men jag menar att det är själva grejen. Att en tjej blir slickad :) Vem det är som gör det det skiter jag i :P
    Ja, det viktiga är ju att det verkligen ser skönt ut (vilket det oftast inte gör). Men att jag som kille oftast föredrar när det är en kille som gör det beror inte bara på att jag är heterosexuell själv, utan kanske ännu mer på hur porren ser ut över lag. Det är liksom bara irriterande ... jag blir arg.
Svar på tråden Tjejer är snygga, men det behöver väl inte betyda något eller??