• Anonym

Otrogen och gravid

nä,ska lägga mej nu....

• Anonym

konstigt att de finns så perfekta människor här på FL som aldrig gör fel. (inget mot TS)

jag har själv varit otrogem mot min förra sambo.. och jaghade sex med en annan. visst pt jag p-piller men inte skydda vi oss någe mera. när man är kär o galen så är nog inte de de första man tänker på att skydda sig..

jag tycker TS ska beh¨ålla barnet för jag tror du kommer att ångra dig om du gör abort. men valet är ditt. lycka till

• Anonym

Även om man äter p-piller så kan man bli gravid, har man kondom kan den spricka. Varför inte ta dagen efter piller om man nu nödvändigt vis måste vara otrogen.

Skulle min kille vaa otrogen och jag fick veta att de vänta barn tillsammans... Då lämnar jag honom.

Jag tycker inte synd om TS.

• Anonym

Hörni...

I vissa andra trådar om när någon, oftast killen, är otrogen- då ska han slängas ut, vad hemsk han är. Här verkar det vara "lite annorlunda". Som om att ni förstår att hon är otrogen. Det är synd om henne.

Visst, vet inte hela historien...men.

Förklara varför, tack!

• Anonym

Varför måste man bara börja klandra. Varför måste man gå in och spy galla. Har man behov av att visa sig så perfekt? Lägg av!!

• Anonym

det handlar inte om att man äe åerfekt själv...utan hennes "misstag" drabbar ju inte bara henne,utan det är fler inblandade,som barn tex! Jag tycker först och främst att gå o va otrogen väljer man själv....det är inget "misstag"...oops! jag "råkade" hamna i sängen med han....nä...tror inte på det...utan det är en ursäkt för att det finns ingen som är åerfekt...nej men man kan välja och göra vissa saker här i livet...och det är skillnad på att välja och "´göra ett misstag"....tyvärr...känner ingen som helst medömkan till personer som sårar andra genom att "göra misstag".

• Anonym

Sen en annan sak...hon kan ju smitta sin sambo med sjukdomar "för sitt snesteg" och hur elakt o oansvarigt är inte det då?!

• Anonym

e du säker på att det inte kan vara din sambo som e pappa??

tycker du ska berätta som det du har ju själv ställt till det då ska du ju vara berädd att stå ditt kast oxå!!!!!!!!

• Anonym

Att vara "perfekt" är alltså att inte vara otrogen. Det låter på många som om att alla som då är "perfekta" är något negativt.

Jag har inte varit otrogen hittills, och hoppas att jag aldrig "vill vara det". Oavsett omständigheter.

"umm", och? Det är särkert så i fler länder än England, så det är väl bara att fortsätta, eller?!?!?!

Plus alla könssjukdomar.

• Anonym

Utgår från att de har haft ett sk "normalt" förhållande- med upp och ner gångar mm. Men av nån anl ändå "sökte något" hos en annan kille.

Sätt er då in i killens sits. Veta att hon lekt med en annan killes kropp, och att dennes spermie växer (till ett litet mirakel- barn är underbara- absolut- inget illa om det) i tjejen, bara för att hon ville leka runt lite.

Svar på tråden Otrogen och gravid