• Anonym

Otrogen och gravid

anonym (puckoon)
    hur smidig man är??
    ja det säger ju mycket om dig....kan man hålla undan att man varit otrogen o blivit gravid med, ja vad är man då inte kapabel till???
    Ja sanningen kommer ALLTID fram...jag fick reda på att min exman varit otrogen 2 efter,så ja sanningen kommer fram,och den största risken är när man dricker,att man försäger sig till nån.
    Tro mig era killar får veta förr eller senare och det bästa är att det kommer från bedragaren själv,för då är man åtmintone ärlig mot han!.

• Anonym

Puckoon
    nej jag är lååångt ifrån tonåring...är nog äldre än dig kan jag gissa på....och det går INTE jämföra vad man gjorde i tonåren och när man har en egen familj,äldre och mer erfarenhet ...jisses!!

• Anonym

lag brott, om min sambo hade gjort något liknande mot mig är det mycket troligt att jag för första gången i mitt liv skulle bära hand på en kvinna, samt slänga ut henne från balkongen !!

• Anonym

tissetå- och ni andra som är "positiva" till otrohet...så tolkar jag era inlägg

Vill egentligen inte skriva det här.

OM jag blir singel igen... då kommer jag och försöker fresta era män. Jag har ju inga barn- ni vill väl se HANS och MITT barn växa upp! Det är ju ok med otrohet ju!

• Anonym

adrenalin

Kanske, kanske inte.

Ser det som att man ändå aldrig kommer att unvika de kommentarerna när man startar en sån tråd.

Ett råd att inte riskera hamna i just den sitsen TS är i...ge tusan i att vara otrogen.

• Anonym

Anser att otrohet är ett val man gör, inget misstag.

Alla tycker inte att det är ett "jättebra" råd.

• Anonym

adrenalin

Denna TS skrev att hon har redan gjort abort.

• Anonym

Men snälla. Har man inget bra att komma med så håller man käften.
    Att gå in och spy galla hjälper ingen! Väx upp!

• Anonym

Anonym s
    Jag var i samma sits som dig för 3 år sedan men jag var inte gift då sak samma. Jag har pojkvän. Blev gravid men var osäker på vem som var fadern så jag valde abort. Jag förstår dig till 110% om du väljer abort. Du har ju redan en familj.
    God Jul!
    Lycka till!

• Anonym

Jag har också varit i samma sits. Hade legat med en annan man, inte en gång utan ganska regelbundet under en tid. Jag blev gravid (trots att jag åt p-piller) och förstod genast att det troligen inte var sambon som var pappan.

Jag ville inte ha barn då, men det var heller inget jag ens funderade över. Eftersom min sambo och den andre hade olika hudfärg var det uteslutet att föda barnet. Jag var lycklig med min sambo och ville för allt i världen inte lämna honom.

Otrohet är inget brott, som en del tycks tro. Det behöver inte alltid vara fel heller! Det beror väl på vilken typ av relation man har med sin partner och vad man tillsammans kommit överens om.

Oavsett vad man tycker om ortohet så är i alla fall inte abort något brott. Alla skäl en kvinna har till grund för att välja abort är goda nog, oavsett vilka de är.

• Anonym

TS...

Varför starta en sån här tråd, om man inte kan ta andras värderigar?

• Anonym

Anonym 123123!!, så då har ni alltså ett öppet förhållande eller? Han får göra snesteg på fyllan och det tycker du är helt ok, så då betyder det att du gör sammasak mot han med eller hur? Man börjar att undra lite. Aja du tar det inte så hårt om din sambo gjort så mot dig flera ggr, om du skulle få reda på det? Är det inte bättre att få veta det ändå? Otrohet är det värsta jag vet och sånt vill man veta om man lever i ett äktenskap eller i ett seriöst förhållande och om man verkligen älskar varandra.

Så olika alla kan se på otrohet, för dom flesta är det som ingenting har hänt och för dom flesta lämnar sin man kvinna/sambo på en gång. Visst är det en mycket stor skillnad om man har barn och man är otrogen, många går till familjerådgivningen för att få hjälp och kan lappa ihop det. Ex om jag hade blivit bedragen av min man, det spelar ingenroll om det är ett förhållande han har med en annan eller bara strul/one night stand. Jag skulle blivit så sårad att hela världen skulle ha rasat i från mig. Många kan gå vidare, men det tror inte jag hade kunnat kanske. Jag kan inte bara glömma bort sånt, man skulle bara ha värsta tankarna i sitt huvud helatiden 24 timmar om dygnet, att min man legat med en annan kvinna. Jag skulle aldrig kunna leva lycklig igen som innan. Livet skulle inte ha varit så bra som innan. Så hårt hade jag tagit det.

Svar på tråden Otrogen och gravid