Anonym 123123!!, så då har ni alltså ett öppet förhållande eller? Han får göra snesteg på fyllan och det tycker du är helt ok, så då betyder det att du gör sammasak mot han med eller hur? Man börjar att undra lite. Aja du tar det inte så hårt om din sambo gjort så mot dig flera ggr, om du skulle få reda på det? Är det inte bättre att få veta det ändå? Otrohet är det värsta jag vet och sånt vill man veta om man lever i ett äktenskap eller i ett seriöst förhållande och om man verkligen älskar varandra.
Så olika alla kan se på otrohet, för dom flesta är det som ingenting har hänt och för dom flesta lämnar sin man kvinna/sambo på en gång. Visst är det en mycket stor skillnad om man har barn och man är otrogen, många går till familjerådgivningen för att få hjälp och kan lappa ihop det. Ex om jag hade blivit bedragen av min man, det spelar ingenroll om det är ett förhållande han har med en annan eller bara strul/one night stand. Jag skulle blivit så sårad att hela världen skulle ha rasat i från mig. Många kan gå vidare, men det tror inte jag hade kunnat kanske. Jag kan inte bara glömma bort sånt, man skulle bara ha värsta tankarna i sitt huvud helatiden 24 timmar om dygnet, att min man legat med en annan kvinna. Jag skulle aldrig kunna leva lycklig igen som innan. Livet skulle inte ha varit så bra som innan. Så hårt hade jag tagit det.