• superpower

Nya mammakompisar södra sidan av Sthlm

Hej!
    Jag är en tjej på 24 år, men en liten på 6 månader. Vi planerar en flytt mot södra sidan av Stockholm, och lämnar mina kompisarna efter mig,
    Skulle vara trevligt att lära känna andra mammor, som inte bor så långt bort från oss.
    Med södra sidan menar jag huddinge, flemingsberg, botkyrka osv, så noga är det inte
    Så du glada och fördomsfria är välkommen att höra av dig, antingen här i tråden eller gästbok/inbox

Ha det gott 

• Svar på tråden Nya mammakompisar södra sidan av Sthlm
  • RuqiyaRaliya01
    superpower skrev 2011-06-13 22:14:51 följande:
    Hej!
    Jag är en tjej på 24 år, men en liten på 6 månader. Vi planerar en flytt mot södra sidan av Stockholm, och lämnar mina kompisarna efter mig,
    Skulle vara trevligt att lära känna andra mammor, som inte bor så långt bort från oss.
    Med södra sidan menar jag huddinge, flemingsberg, botkyrka osv, så noga är det inte
    Så du glada och fördomsfria är välkommen att höra av dig, antingen här i tråden eller gästbok/inbox

Ha det gott

Hej jag är en 85a som bor i huddinge centrum och har en son som blev 6 mån igår. det skulle vara trevligt att prata med dig, jag är en glad och fördomsfri så hör av dig.

hälsningar

• MammaSofi

Jag är snart 25 med en liten son på 5 1/2 månad, jag bor visserligen i södertälje inte allt för långt borta.
    Annars är jag fördomsfri och sprallig :)

• RuqiyaRaliya01
    MammaSofi skrev 2011-06-14 13:56:55 följande:
    Jag är snart 25 med en liten son på 5 1/2 månad, jag bor visserligen i södertälje inte allt för långt borta.
    Annars är jag fördomsfri och sprallig :)

hej mamma Sofi!

jag flyttade från S-tälje typ för 1 år sen.

var i S-tälje bor du?

• MammaSofi
    RuqiyaRaliya01 skrev 2011-06-15 12:14:07 följande:

hej mamma Sofi!

jag flyttade från S-tälje typ för 1 år sen.

var i S-tälje bor du?

Just nu bor vi nedan för torekällberget, men är på väg att flytta till Rosenlund :)
  • RuqiyaRaliya01
    MammaSofi skrev 2011-06-15 18:46:25 följande:
    Just nu bor vi nedan för torekällberget, men är på väg att flytta till Rosenlund :)
    ok, jag bodde i hovsjö c och det var dåligaste området enligt i mig och nu bor vi i huddinge centrum
  • MammaSofi
    RuqiyaRaliya01 skrev 2011-06-15 23:49:36 följande:
    ok, jag bodde i hovsjö c och det var dåligaste området enligt i mig och nu bor vi i huddinge centrum
    Jo jag har hört att många säger att ronna och hovsjö ska man undvika. Trivs ni bra i huddinge då?
  • Candino

Hej! Jag är 24 och bor i Tumba! Min lilla bebis har inte tittat ut än men är ber att göra det om 5-8 v.
    Fördomar är min värsta fiende.. ;)

• RuqiyaRaliya01
    MammaSofi skrev 2011-06-16 06:53:35 följande:
    Jo jag har hört att många säger att ronna och hovsjö ska man undvika. Trivs ni bra i huddinge då?

man vågar inte gå själv i hovsjö c pga stenkastning och att dem kallar folk för fula ord.

vi trivs jätte mycket här men jag känner inte någon här än så det är rätt tråkigt man säga, jag måste alltid till stan om jag ska träffa kkompisar för dem bor utsprida inom stan. :)

• RuqiyaRaliya01
    Candino skrev 2011-06-16 07:00:55 följande:
    Hej! Jag är 24 och bor i Tumba! Min lilla bebis har inte tittat ut än men är ber att göra det om 5-8 v.
    Fördomar är min värsta fiende.. ;)

Hej Candino välkomen och grattis på dig och din bebis :)

Svar på tråden Nya mammakompisar södra sidan av Sthlm