• Issej

Om att doppa ett graviditets test i coca cola

Läste på en tråd här igår att om man doppar ett graviditetstest i cola så blir de positivt. Tyckte de lät lite konstigt, men eftersom jag har billiga stickor så var jag ju tvungen att testa, så vet ni vad resultatet blev? =)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-06-17 22:01
    Ingen tvekan om att de är positivt, även om de är svagt!

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Om att doppa ett graviditets test i coca cola
  • Issej

Ja såklart jag menar allvar, men har också hört att en del test ger utslag, andra inte. Konstigt i vart fall, men testet är positivt =)

• Vickan I
    Mölndalstjej 83 skrev 2011-06-17 22:03:56 följande:
    eller så skojar ts :)
    Nej vi testade det också igår efter att ha läst det och det blev ett svaaagt plus, men fullt synligt. Läste ngt om att de på coca cola tror att det är allt socker i cola som på ngt sätt reagerar med testen.
    (¯`°?.¸ ♥ Alvin 090104 ♥ ¸.?°´¯)
  • Amazina

Om man googlar coca cola pregnancy test får man upp mååååånga sidor... Alla svar på om det blir positivt är dock NO!!

• Issej

Dålig bild men ser ni? E så jävla oteknisk så vet inte hur man zoomar och klipper ut

• viseversa

ha,ha kul det är ju helt klart pos. kanske man blir på smällen av att dricka cola då

• Issej
    viseversa skrev 2011-06-17 22:11:18 följande:
    ha,ha kul det är ju helt klart pos. kanske man blir på smällen av att dricka cola då
    hahaha ja vem vet ;D
  • viseversa

Om man dricker litervis med cola och sen måste pissa. går det då ut i urinen så det kan visa falskt pos?

• challis777
    Issej skrev 2011-06-17 22:10:09 följande:
    Dålig bild men ser ni? E så jävla oteknisk så vet inte hur man zoomar och klipper ut

Oj, det blev ju tydligt positivt. Trodde att det skulle bli så svagt att man måste vinkla för att se, men det där var ju klockrent positivt. Grattis till små colaflaskor då
  • viseversa
    Issej skrev 2011-06-17 22:13:29 följande:
    Usch :/ Ja de kanske man ska testa :P haha
    Intresant=). tror inte det visserligen men nej man kan inte veta helt säkert. 
Svar på tråden Om att doppa ett graviditets test i coca cola